snabben

Alla inlägg under september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 22:48

Imorgon åker jag och tränar Julia & Jaffa inför deras debut om en vecka ;)


Tror de kommer klara det galant , ska vara med henne o hjälpa till på tävlingen med som lite extra stöd ;)


Julia påminner väldigt mycket om mig när jag var i hennes ålder, envis o älskar bara dumma & Busiga hästar! ;)) Hahha! Ni får lite kort på dem med  

     

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 22:40

Pappa var snäll och tog en promenad med Majs runt stallet medans jag mockade klart  

     

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 19:23

Så Otroligt STARK film med låten till! 


Super bra gjort är riktigt impad!


Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 16:49

Maja får vänta idag.. 

Kom hem från konfan och hade hög feber så väntar tills pappa kommer hem och kan skjutsa mig dit.. har ingen energi alls och känner inte för att ligga hemma o vara sjuk en vecka .... 

   

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 15:39

HISS

Naturliga borstar är en klar Hiss!

de tar bort allra bäst och håller längst utan att behöva bytas !


 

Diss !

Plast borstarna från alla häst butiker!

de går sönder lätt tar inte bort dammet eller allt smuts! och man behöver byta dem ofta!

Nej inget jag rekomenderar! 



Av Eline Snabb Sylsjö - 10 september 2011 00:07

Maja gick ganska bra idag i ridhuset och vad duktig när vi skrittade ut, lite stel i höger va hon idag.. lysnade inte riktigt för skänkeln. Men hon är vår fin ponny. hon hade gjort en hel kroopps täckade ler inpackning med idag... det var helt ärligt rök moln i stallet.... jaja. Ska rida ut på söndag iallafall men vart är ett mysterium då det bara är backar upp till alla vägar o hon ska hälst inte klättra.. 

Klockan börjar rusa iväg helt och jag ska på Konfermationen imorgon så måste nog ta och gå o lägga mig nu ;) God Natt ! :)  

Av Eline Snabb Sylsjö - 9 september 2011 15:53


  Har lagt upp det förut jag vet men men , ni får stå ut ;)

Kan filma när jag är ute och rider sen :)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards