snabben

Alla inlägg under september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 september 2011 20:45

Maja gick helt klockrent idag i dressyren! Vilken pärla! Lusnade på sists och skänkel sjukt bra! behövde inte ens hålla i tyglarna för att svänga eller jobba i formen! ;O 

Idag vart det även första galoppen och då gjorde hon världens glädje skutt!! Herregud vad hon flög ;P Min ponny de!! ;) Mot slutet när vi jobbat ett bra tag var det inte så kul längre så då smet hon ut på små volterna istället för att hålla ihop men vad gör det när hon gått som en gud ?! Jo ingenting! Nöjd över migsjälv är jag med för den delen!  

En gammal bild ;)    

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 september 2011 16:36

Så här ska en film se ut!! Från första till sista ritten! Älskar den hära!


Av Eline Snabb Sylsjö - 21 september 2011 07:35

inget bra väder idag asså....

Blir nog ridhuset idag, oxå därför hon var så förjävlig igår.

undrar om maja får täcke på sig? hoppas det... ser ut som om det regnar ;-/

A Maja är då taggad som 17 till att börja tävla iallafall!  

Fy

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 september 2011 21:25

Jag tror inte maja har varit så jobbig på säkert 7 månader som hon var idag... drog ner huvet bockade kutade sunt rygga stegra och kastade med huvet! hon skulle inte gå längre en till bron! så jag låg runt runt 100 m skog sakt utt på asfalts vägen (gå väg) in i skog bron asfalt Och så fortsatte det! Satan var hon var svettig! och det roliga är ju att jag gör ingenting, förutom att styra dit vi ska när hon slutar i 0.5 sek sedan fortsätter hon snyrra o jävlas! Skit dryg var hon! Men innan var hon en änggel stod och pyssla med henne i säkert 1 timme ... Ja, ponnyn är inte lätt heller..!

 

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 september 2011 11:46

Nu drar jag mot Stallet! :D  

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 september 2011 09:21

EM-GULD till Rolf-Göran!

Rolf-Göran Bengtsson låg fyra inför sista omgången.

Med en felfri ritt satte han press på de kvarvarande tre ryttarna, som alla rev. Därmed fick Rolf-Göran stå överst på prispallen!  

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 september 2011 23:21

Från Fälttävlans träningen våren 2011, Maja blev biff på bilden ;)!   Romme hoppet 2011  Östersunds travet sommaren 2010

     Sommaren 2010   Våren 2011   Sommar tävling 2010   Samma vecka jag fick maja till Falun 2010   Teräng träning 2011   Romme hoppet 2011, Detta tävke menade jag blev kvar i östersund + några till..

 

Början av sommaren 2010



Så där lite att se på iallafall   

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 september 2011 20:32

Ja då har jag äntligen köpt nya linement och pälsglans ! SKÖÖNT!!

har gått och lixom inte haft så mycket jag behövt , as drygt -.- 

Vart en kortis i stallet idag Pappa följde med och gjorde maten medans jag mockade och borstade på Maja lite, den lilla bitchen ; )) Ha HA!

   så ser det ut ;) Haha , så mycket me har inte jag att skriva idag...

Kommer inte kunna att ha tid till att blogga så himla mycket framöver,, har så mycket i skolan , och  måste preoritera det, annars får jag inte ha kvar Majsen, och det känns lite viktigare en att vara syper updaterande här ;-/ Men ska försöka göra iallafall 2 inlägg per dag ;) Hade gött !


// Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards