snabben

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 september 2011 20:38

Det här är en text som jag tycker alla ska läsa. Det är så mycket sanning i den så det finns inte! Ingen är perfect och ingen vet ALLT! 

 En 15 årig flicka håller hand med sin 1-årige son. Människor kallar henne för slampa, ingen vet att hon våldtogs vid 13 år. Folk ringer en annan kille och kallar honom fet. Ingen vet att han har en allvarlig sjukdom som orsakar honom att vara överviktig. Folk kallar en kvinna för skallig, men de vet inte att hon har cancer. Kopiera detta om du är emot mobbning och annat skit som händer runt om i världen. 

// Snabben
Av Eline Snabb Sylsjö - 6 september 2011 18:45

Nej just nu är jag så jävla förbannad på häst fanskapet så det är inte klokt!  

Jag har faktiskt inge lust att förklara någonting just nu men jag ger er en ledtråd..

     

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 september 2011 16:36

Amanda är en av min anärmaste gamla b-ponny kompisar från falun och ett GRATTIS till första Hästen , hoppas det kommer gå bra för er! :)

   hittade bara den här bilden nu :)


Ska cykla iväg o fixa maja nu när det är fint väder o allt :)

//Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards