snabben

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 september 2011 16:37

  Ja, det här är vad vi hoppas på :)

De två längst ner är det ? på för att jag vet inte om jag ska åka dit men vill ju såklart ! ;)

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 september 2011 15:39

Jag fick tårar i ögonen när jag satt och såg på denna film när jag Maja Petro & Majsen är och badar precis i början av sommaren  :')  Det är så mycket man skulle vilja återuppleva igen..!

 

(lägg märke till när jag ska fånga kameran o maja typ hoppar över borden ;)


Maja Ekebjär! De finns inget slut vet du! ;)
 

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 september 2011 11:17

Här är tulle jag ska tävla i helgen :) 

Han är 5 år och en riktig bus ponny som kan alla bus en ponny 'ska' kunna ;)

LIlla ida, som äger han hon är 10-11 tror jag , blev avkastad och har nu int i ryggen och tycker det är lite läskigt att rida han nu ;( Men tror jag o han kan funka ihop . Han värkar rolig!! has skrittat han en gånng typ 10 min tror jag ;-)

Ni får lite bilder på bus ponnyn ;)

   Ida & Tulle   Tulle   Amanda Alm & Tulle, hon red han lite förut :) Foto från Amanda, www.frksjuniorryttare.devote.se   

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 september 2011 08:17

Ja när inte hästen är sjuk så är väl jag det istället?

Ja så måste det vara ! Suck!

Alltid är det något.. Ja ja jag får väl leva med det bara!

Men så gryyymt iriterande bara!!

Nä nu sitter jag bara här och gnäller! 

Ni läsare, vad vill ni läsa eller se ? 


*roliga filmer?

*mer bilder på gamla ponnys osv..

* Mer om Maja

* bilder och info om vänner

*Tävlings tipps osv..


Tippsa! 

De är så mycket lättare att blogga då :) !   

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 september 2011 08:14


 



Nu är det bestämt att Sverige får tre wild card för 5-åriga hästar, tre wild card för 6-åriga hästar och två wild card för 7-åriga hästar när unghäst-VM i hoppning avgörs i Lanaken, Belgien den 22-25 september.

   


Följande hästar har fått ett wild card:

5-åringar
Beasley - Elin Jansson

Born to be wild - Siri Swärd
Bodilia - Maria Ingvarsson

6-åringar
Anisolde - Niklas Arvidsson

Alea M - Siri Swärd
Also Especial - Malin Parmler

7-åringar
Arbitage - Alexander Zetterman

Zibon HC - Daniel Zetterman

/Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards