snabben

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 september 2011 20:17

Ååh vad kul de var i stallet idag ^^ alla vi ponny tjejer va där vid samma tid o prata en maaaaasa saker, mest killar faktiskt;) hehe! Ja ja jag och Maja hade nästan 3 världskriget idag ;) bortsatt henne i boxen, hon hade lerinpacknig!! Så hon börjar reta mig genom att flytta runt och då retade jag henne med att värsta henne i örat o sedan höll vi på så ett tag ;-) haha lika dryga begge två ;-) imorgon dka jag börja trava och jobba henne lite ;) oom jag blir frisk då ;) Jaja mer updatering får ni inte idag, har lite blogg torka :)kram

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 september 2011 14:21

Nu har vi kommit hem från sjukan . vi har fått pencelin vi ska spruta i han 7 gånger perr dag och han får inte äta något annat en hö på 2 veckor ;( Han är fortfarande slö o lat men han har näring i sig iallafall :)

Åker till Maja ikväll..


Av Eline Snabb Sylsjö - 15 september 2011 08:32

Nu är det att vara snabb, vaknade mamma kom in och Mojje är sjuk,,Ringer vätrinären och han säger att det är bråttom in!!! Snälla håll tummarna för att det bara är lite feber ...!!

   

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards