snabben

Alla inlägg under augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 31 augusti 2011 21:12

haha har nu pratat med www.Idahjelm.se Ida i tellen hur länge som hälst nästan och snackat en massa och lovade att lägga upp bilderna från idag ;) ska hänga med henne ni i helgen igen o tävla till insjön med :)


Ja ja här är bilderna iaf ;)

   Grön Aoutfit idag (stavning) Grönt schabrak och gröna skydd Pluss att jag hade en lite grön tröja      Underbart väder att rida en liten tur i !      Och då var vi iväg !


// Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 31 augusti 2011 20:07

Idag var inte annat en än super dag med Maja!! Skrittade upp för steniga backen , hov var så fin! Red på 2 delat enkel Bett och graman men efter ca 50 m tog jag av den och hade den bara med för hon var så bra! Hon gick i låg form nästan hela vägen upp och slapnade av helt! Känner att det kan bli as bra!! Gick igenom de broar o ställen hon brukar jävlas på utan problem :-) skit fint väder var det med! Lägger ut lite bilder senare .

Av Eline Snabb Sylsjö - 31 augusti 2011 20:07

Idag var inte annat en än super dag med Maja!! Skrittade upp för steniga backen , hov var så fin! Red på 2 delat enkel Bett och graman men efter ca 50 m tog jag av den och hade den bara med för hon var så bra! Hon gick i låg form nästan hela vägen upp och slapnade av helt! Känner att det kan bli as bra!! Gick igenom de broar o ställen hon brukar jävlas på utan problem :-) skit fint väder var det med! Lägger ut lite bilder senare .

.

Av Eline Snabb Sylsjö - 31 augusti 2011 07:00

  Planen för Maja idag:

duscha henne och pysla och sedan rida på banan och till källviks backen på ca 25 min :)

Av Eline Snabb Sylsjö - 30 augusti 2011 19:36

Ja idag blev det ingen ridning bara lite lydnad in från hagen :) hon var otroligt duktig ponny buset mitt! tog lite bilder med ;)

   Maja i sin hage ;)      På väg in och ser efter något kul ;P   Tack tette! så gulligt av dig blev super Glad :D        Jag o maja går till hagen med elsa o peddi :)   // Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 30 augusti 2011 19:20


Sötisarna!!! se på hela så sjukt ROLIG!!

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 augusti 2011 20:35

första turen idag och en massa pyssel med henne osv.. :)

red lite 10 min i ridhuset och bara red runt och sedan sed jag ut i 10 min till :) Hon gillade inte att vara stilla alls! inte ens 5 sek så det blir det myk träning med!

   Maja lindar & är sååå snygg med ;)   Min Älskade ponny, känslan av att sitta på din rygg igen går inte att beskriva! :')      Ute på tur, Liite ville hon kröka på nacken  ;)      Värdens snyggaste bruttor ;)   No mercy  

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 augusti 2011 16:20

ja nu drar jag mig till Majsen snart ska pysla om henne och kanske ducha henne o klippa manen, kommer klippa en annan frilla ;D Haha  ni får se lite bilder från det sen Maja följer med mig till stallet och hälsar på Majsen med :) 

Ska byta om nu så jag kan åka :) Kram 

   En bild på mig o maja för ett år sedan som Maja ekebjär tog :)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards