snabben

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 september 2011 23:31

God natt mina underbara läsre!  Känns som att sitta och skriva till en hel familj när jag bloggar :) Så godnatt tette malin joanna maja klara oscar elin och alla möjliga namn vad ni nu heter ;) Älskar er iallafall, dröm söta drömmar så skriver jag imorgon eftermiddag :)  

   

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 september 2011 21:51

Idag höll jag och amanda på att bli överkörda av 4 fiddys/moppar, går upp o steniga backen och så hör jag något skiit svagt o säger till amanda som inte hör, vänta 1  in då hör hon med , o de låter som satan! amanda rider barbacka o i hacamoore och maja huper så näär det börjar låta as mycket  så sa jag fort som fan in i stora skogen!! Varför den heter så är för att ingen kan vägen vet hur den ser ut eller någonting... Men vi hade inte något val.. vi går längre o längre men hör att de fortfarande åker runt och över oss så vi gick på och hoppades på att komma fram någongång ;-/ satan va de va läbbigt! efter ett tag kommer vi ut från skogen och är på andrasidan samulsdal .. går upp mot gruvriset och då kommer de jävla mopparna..!! de blev lite jävliga men ingen skada själv , sen ska vi upp för en backe man inte ser i o där står en av dem stilla då skriker jag , för jag e så jävla sur,, Kommer det någon annan idiot fan ner från backen eller!?  

Faaan va rädd han blev för då började maja steppa lite osv ;) Hahah stackars kille ;)!

När vi går ner för backen ser vi att precis där vi hoppade in i skogen är det lååånga gas spår av mopparna heeela vägen. Fan vilken tur vi hade att vi hörde de ;/ De kunde fan slutat illa om amanda flugit av o bobby skenat iväg o maja efter in i stor skogen ;/  

Tack för en super trevlig tur (bortsätt detta ofc) Amanda en bra sista uteritt på Källvikens gård :)<3

 

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 september 2011 16:46

VI FLYTTAR PÅ SÖNDAG!!


Gladaste låten spelas!! den är såå bra!


:)

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 september 2011 15:36

Ska till stallet snart, var där i morse o hade utsläpp , men ska gå lite med maja idag ) vi får fe hur allt blir ;-) ska vara funktionär imon på klubben :)

men nu kan ja inte skriva mer   

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards