snabben

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 24 september 2011 22:20

Så skönt att vara tillbaka på klubbens funktionär banor igen ! har värkligen saknat det.! Idag rymde en häst ut i skogen o jag sprang efter den sprang runt stora främbyskogen och till källviken och sedan till hamnen! Fattar inte hur jag årkade springa så långt!? Allt gick bra iallafall och häst och ryttare kalrade sig bra :) Hade en massa kul idag! men är för trött för att skriva.. Har packat ihop på källvikens gård och imorgon lämnar vi stallet förgått ;(

Av Eline Snabb Sylsjö - 24 september 2011 07:57

Ligger och väntar att larmet på mobilen ska väcka mig när det ringer på tellen från stallet.. De var Amanda, mitt emot vårat stall finns det en lösdrift med tinker hingstar, en av dem har gått själv i 2 månader, och amanda ringer och säger att han har sprängt hagen och hittat in till Maja i hennes hage.!  Och han är hingst! 

de hade lyckats separera dem nu och fått in han i en annan hage, men maja hade blivit runt jagad / Uppäten! Det är en jävla tur att hon är sådan bitch och kickat tillbaka, men ändå... dom hade kollat igenom henne och inget hade visat sig eller så som tur är! 

Den ser ut typ såhär fast dubbels så stor. 

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards