snabben

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Markarbete

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 april 2012 20:24

Jobbade på ute banan idag med 3 trav bommar .Började lite med att jobba henne på mindre volter för att jobba igenom henne i hela ryggen.Hade 2 koner 3 m sedan travbommarna ochhinder stöd på sidorna och sedan koner igen.Red på det ett tag och olika långa vägar osv.. La sedan upp bommarna på ett litet räcke på 25-30cm red på det i trav och galopp och hon var så himla över pigg men de är bara att körs på..Länder riktigt bra i slutet i alla fall :) /Snabben

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 april 2012 11:29


Tänkte börja med lite ''veckans tipps'' osv.. :) hoppas ni tycker det kan va kul ! :)   Är Din Ponny/Häst rädd för Musiken på tävling eller träningar?   Då har jag ett tipps! När du rider, Inne, ute eller i skogen ha en Mobil eller MP3 i ...

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 april 2012 16:17

Grattis Älskade Polle Pinto! Nu är du fyllda 31 år, och pigg som ett föl!  Puss och kram!    En bild från i sommras!(30år)   /Snabben    ...

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 april 2012 15:44


Eter en hel vecka om det inte är mer så funkar det! Hon lyssnar på mig igen! Red i ridhuset idag pga så dåligt väder! Först så började hon backa och hoppa runt och små stegra men jobbade vidare började trav jobbade henne och hon började balanse...

Av Eline Snabb Sylsjö - 9 april 2012 09:39

Hej! Har värkligen inte varit på humör för att blogga senasste dagarna.. Så här är det. Det går inte bra med maja alls just nu och de är ju såklart mitt fel. jag har så mycket att göra i skolan hemma osv så jag blir bara spänd och irriterad när...

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards