snabben

Alla inlägg under september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 30 september 2011 19:35

Hejsan!!Idag har jag hoppat med Maja. Hon var super duktig o vi hade jätte kul! Hon slinker in as mycket till vänster.. Tror hon mest är stel.. Maja tog en massa bilder som jag lägger upp imorgon :)) hinner inte skriva mer ska bort..men bilderna finns på min Facebook. Om någon vill kolla nu :) fb@Eline snabb sylsjö ! Hare gött hejdå:)))

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 september 2011 20:21

hahah! Älskar mina små stall tjejor i stallet alltid så glada och roliga!! idag tränade julia för mig i terängen gick super bra för dem!! :D jag hade med maja ut också så det var kul alla kom bra överens! Super snälla Ida & Jossan följde med ut och hjälpte till med små hinder! TACK TJEJOR!  red ju i ridhuset i typ 15 min med 3 bommar typ men det var så varmt så närjag började trava var hon helt blöt! så då gick jag ut med julia då :)

Små tjejerna Julia , ida, lina & Jossan tog min mobil och började ta kort och filma runt så söta!!!

Värt att se!!

Vi tog nåra grupp bilder med ;)

    Nej jag fattar inte hur jag har klarat mig utan klubben så länge?!

 

Gjorde ett bra val att flytta hit! Älskar värkligen varje minut, känner mig mer hemma där en hemma i mitt hus eller i skolan eller vartsom!

 

Älskar er alla på klubben Tack för att ni finns! <3

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 september 2011 13:44

Hej på er!

Jag har inte skrivit nu på någon dag för det är så mycket som snurrar i mitt huvud. från häst till skola , vänner och mera. Som jag behöft tänka på nu.. Men ska försöka skärpa mig så ni får läsa om ponnyn i mig nu när allt börjar rulla på igen :-) Maja Ekebjär red Majsen igår, hon har varit lite tveksam om maja passat henne osv... men igår kväll ringde hon och nästan grät och sa! 


ELINE!!! din ponny är den finaste spm finns ! hon e så underbar och lalalal o blablabal osv ;)) haha sa jag hon är en ängel med djävulshorn. men har hon en bra dag så kan man inte annat en älska henne! ;-) Fick en bild av henne Oxå kan lägga ut den här under :)

 

Om en vecka är det tävling Här i falun. skippar sala och kör bara här hemma :)

Ska till maja snart och ska träna lite hoppning eller mera sockerbitar :) 


Är så glad att få vara hemma på klubben igen :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 27 september 2011 22:41

Ja 3,s nätvärk har varigt utslaget sedan 3 idag så har ju inte kommit åt datan / bloggen... Maja har skött sig bra idag vi hade kul ute i skogen och letade på lite nya vägar och spännande stigar ;) Är så trött och årkar inte skriva mera nu.. sk ablogga ihop mig lite imon eller i över morgon ;)   

Av Eline Snabb Sylsjö - 26 september 2011 21:12

 
Av Eline Snabb Sylsjö - 26 september 2011 21:07

Har varit en lång dag så årkar inte skriva mycket ;) 

Maj var kolosalt pigg och hade sådan överskåtts energi så jag höll på att dö !! 

Fick köra galopp 4 varv runt stora hopp bana innan hon höll sig lite lugn! 

Men vi jobbade mycket i skritt idag oc lite trav hon skötte sig jätte bra i de övningarna vi gjorde :) imon rider jag nog ut i skogen och sedan lite kavaletti o hoppnign på onsdag :) Hare gött då länge :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 september 2011 18:51

Ja nu får ni bilerna från helgen, blir inte så mycket text men ni klarar er ;)


Nu har maja flyttat till FRK med :D men hon trampade av sig bak skon i transporten påvägen dit ;/ men så är det , tobbe kommer och sätter på den imon :)

   Mycke hästar ;)  200-300 starter :)    Stora hopp banan   Café Brudarna!! :D  Shit vad jag saknat detta! :'D   Grattis Linnea carlsson! Du kämpade hårt med Fatima idag och gjorde det bra! GRATTIS!        Majas nya noslud som det står SLÅ KULLA  på ;) Haha det är dalmål betyder Sparkande Tjej ;) Snyggt va?? :D   Maja i sin nya Box på klubben , hon värkar trivas bra ;) Hon står bredvid super fina & Snalla stoet Digglet :)   Är så glad att vi fick flytta ! Fast det blev tårar när jag flyttade iväg och packade ihop de sista sakerna på Källviken ;'( Men det försvinner ju inte, jag kommer ju åka och hälsa på :) Borta bra men hemma på FRK Bäst ;-) <3

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 september 2011 12:33

Gick super för julia att tävla idag och för de andra på klubben med! ska lägga ut bilder sen men nu ska vi åka och fixa med de som är kvar för maja sen drar vi iväg mot nya äventyr ;)  

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards