snabben

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 september 2011 23:21

Från Fälttävlans träningen våren 2011, Maja blev biff på bilden ;)!   Romme hoppet 2011  Östersunds travet sommaren 2010

     Sommaren 2010   Våren 2011   Sommar tävling 2010   Samma vecka jag fick maja till Falun 2010   Teräng träning 2011   Romme hoppet 2011, Detta tävke menade jag blev kvar i östersund + några till..

 

Början av sommaren 2010



Så där lite att se på iallafall   

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 september 2011 20:32

Ja då har jag äntligen köpt nya linement och pälsglans ! SKÖÖNT!!

har gått och lixom inte haft så mycket jag behövt , as drygt -.- 

Vart en kortis i stallet idag Pappa följde med och gjorde maten medans jag mockade och borstade på Maja lite, den lilla bitchen ; )) Ha HA!

   så ser det ut ;) Haha , så mycket me har inte jag att skriva idag...

Kommer inte kunna att ha tid till att blogga så himla mycket framöver,, har så mycket i skolan , och  måste preoritera det, annars får jag inte ha kvar Majsen, och det känns lite viktigare en att vara syper updaterande här ;-/ Men ska försöka göra iallafall 2 inlägg per dag ;) Hade gött !


// Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 september 2011 16:29

Hej , orkade inte blogga igårkväll kom hem för sent och datan va så seg så då fick det va... var Ledare till stall racet 2011 på förmiddagen, bra jobbat tjejer! super snyggt! Och sen åkte jag till Tette som satt själv på lugnet och såg på hockey, och där får man inte va själv!! ;) SVi åkte vidare till stallet och köpte med oss en pizza ;) vi hade en super mysig dag ! Måste göras om! red barbacka på Maja travade liiite och jobbade mest med att få henne att slappna ov i hela kroppen och jobba med ryggen :) gick telatift bra i slutendan . eller det gick skit bra! ;D

Ska väl vidare till stallet nu,, har fått sjukt ont i magen så väntar nog ett tag :-)

   Whinner på bilden ;)<3

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards