snabben

Alla inlägg under september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 12 september 2011 22:34

Hahha satt o bläddra i min & Maja Ekebjärs gammla blogg , faluryttarna.blogg.se

Oxh då hittade jag två bilder på våra hästar som va lika , typ ;D va lite kul, så la ihop dem så ni får se  

   Maja kommer börja rida Maja lite då o då :)

Av Eline Snabb Sylsjö - 12 september 2011 21:52

Är det någon som har ett sådant här bett som

 

bara ligger och skräpar eller som inte  

 

använder det hemma? Jag köper det mer en  

 

gärna!!! Eller om du har en bekant som du vet har ett TIPPSA!!   

 3-delat

Av Eline Snabb Sylsjö - 12 september 2011 21:17

usch vad jag känner mig sjuk o slöö! är inte bra alls!

Var i stallet ganska länge idag för ville inte stressa utan bara de det lugnt o cilla ut ;) pratade med ida i typ en timme o följde me henne o longera fixade o red maja pyslade lite o så, maja var väldigt stark i mun idag.. drog bara. Jaja alla har vi våra dagar! ;) Hon var så grymt trött när jag kom idag hon stod o sov typ ;P filmade henne så kul hon såg ut ^^Heheh! 

Mer en så årkar jag faktiskt inte skriva idag... måste vila nu. Och senare har jag något GRYMT ATT BERÄTTA   men de tar jag sen ;) höhö, nu måste jag äta o vila, hörs :)  

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 september 2011 22:11

           
   90 cm
  Pris utdelning

//Snabben
 

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 september 2011 17:19

Va ju ut med majsen och red med ;) hon skötte sig bra faktiskt, även fast hon har så myk  överskotts energi! hon försökte stegra en gång men sen va de inge mer med det :)!hon skrittar på i raskt tempo !  Julia var med o fotade lite :) idag blev det 40 -50 mins ridning ute , bara skritt. har ökat med några minuter .. men kommer inte köra så hårda pass direkt ;) Hahah här är lite av bilderna.       Maja i sin nya Tävlings auotefit! Snygg va?    

Mina 3 nya schabrak       Helt okej hemma schabrak bara :)

//SNabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 september 2011 15:30

Ja Julia & Jaffa var super duktiga idag i slutet filmade en del så ni får se ;) 

En super grym ponny är det ! 


Jag ska även få tävla ung ponnyn tulle på ridskolan som är en av små tjejernas häst ;) han har varig lite bockig o busig så jag ska tävla han i 70 cm kan lägga ut bild på han senare :)


FÖRE MIN TRÄNIG (fösta sprongen)


 & sedan efter min träning (sista rundan)


     Jaffa & Jag  



Mina små shettisar på klubben som jag red till sommaren de kom hit :)<3


Skulle kunna göra allt för att få ha dem tillbaka :)<3 

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 september 2011 00:16



      

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge dig

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår!

Det man längst I hjärtat vill
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer



 Är det alltid du och jag.

       

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Det finns bara du!  

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards