snabben

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 5 september 2011 19:15

Ja satte upp på maja i ridhuset idag barback bara för att känna om de va något, och så klart inte  Trodde jag.....

kortade o samlade henne lite o kolla om hon gjorde något. nähe då hon var så lugn o fin så hon! Tills....

Vi gick förbi porten! (som vi gått förbi 100 gånger) Då skyggade hon o backa som om det var ett månster!  Skänklar bara på henne för att gå fram lite mot och förbi porten och SHHOOF! så blev det rodeo i Högsta grad! Satan vad hon bockade och sparkade med hela kroppen!! Och där sitter jag med ingen sadel o håller i tygeln med hand ... JA!  Jag satt kvar o det är jag stolt över ! ;)   

Nej de lilla busfröet är ju som hon är! tror hon inte gillar att bara skrittas varannan dag ;) Inte hennes stil lixom  

             

Av Eline Snabb Sylsjö - 5 september 2011 16:34

För er som inte viste det så tävlade & Tränade jag i voltige för ca 1-2 år sedan men slutade när jag fick maja då jag inte hade tid .. ;)

Men igår så gick jag till gamla laget och körde ett tränings pass med dem och SHIT vad stel och o smidig man blivit!!!! säger bara SHIIIIIT!!! En av mammorna lyckades filma när jag o Jossan gör Någon slags handikappade grod hopp för att bli mer stark.. kan ju bara säga för er skull .. MISSA INTE DETTA KLIPP!!! CIRKUS MED ELINE! Bokstavligen heöt sjukt hur ful man kan vara när man tränar  

 (för er som ej vet vad voltige är.. det är gymnastik på hästen kan van säga, en häst longeras runt runt på en volt medans man gör olika övningar) Tex Se bild

     

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards