snabben

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 27 juni 2011 19:39

Tjenare!

Idag tog jag o linn Med oss Kaninen Mojje i hand väskan och gick till stallet från Mamma. när vi kom fram så hade maja fått av sig sin flug huva så gick in o satte på den ;-)  kom in o mockade osv sedan sadlade o tränade vi så red vi mot källviks backen för att klättra lite :-) när vi kom fram så fick Linn sitta upp och så klättrade hon upp med maja för hela slalom backen och jag gick som en anfodd kossa xD Hahah fan va drykt de var! Linn Rider på FRK som jag gjorde förut och rider faktiskt ganska bra :-)) sen bytte vi platts så jag red maja ner o då kom linns mamma o hämtade upp henne, men jag red vidare ut på barn vallen men när vi kommer ut så börjar maja krångla som vanligt o ska inte gå åt de hållet med hon fick fan hålla på och de tyckte hon va kul så drev på men nej då skulle hon bakca o skit så gick lite snett mot de vi skulle o det gick o bröt jag av en pinne riktade henne dit jag ville på banvallen och hon började backa igen då fick hon ett 'rapp' på baken o flög fram o sedan var det inget problem med de. förstår inte vad som är så fel för na?! Ja ja thats life..

Gick in med en blöt maja i stallet och maserade in ilte krämer i ryggen och sen fick hon gå in i boxen :-)   Jag o Maja   Linn O Maja       lite lite o lämpliga klader btw ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards