snabben

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 19:31

HAhah här kommer de underbara bilderna när jag o elsa gör inbrott i mitt eget hus typ ;D Hahah!

         HHhAHAH så KLOCKERS!! Hahah och det häll regnade sen skulle vi ju cykla till stallet så vi satte oss i tork rummet när vi kom fram o försökte torka lite ;D Haahha. skruvade lite på transporten idag utan resultat för man behövde 2 tångar funkade inte med bara en när jag skulle ta bort hingst gallret ;-/    ett täcke på halsen/huvet ett på kropen ;D


Och när maja kom in så stod hon och små skakade lite så jag beddade in henne totalt , min lilla majsi :-) Imon åker jag förbi och kollar till henne lite innan jag åker :-) Hörs en snabbis imon då :Dhade gött!

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 13:33

Jag och Elsa har nu cyklat i spö regn på en cykel i världens spö regn! Huu och när vi skulle cykla glömde vi nykeln och när vi ska in o hämta dom har vi låst ut oss så vi hitta ett litet fönster in i mitt rum. Som va öppet och kom in tillslut ! Brrrr hörs senn

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 09:31

   Petro står och slickar på Maja ;-/   Puss puss ;D   Okej inget snusk nu!   Bara gull !  Hahah fick han en bitch klapp?  hah nedå men maja är ju bunstig så dom håller ju på o parar sig eftersom pedro har typ sitt hingst beteende kvar ;-P  Men dom bokstavligen ÄLSKAR VARANDRA!!!! Hahah söt ponnys! <3

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 09:17

Var och hälade på min lilla Dino för någon dag sedan, red han mycket när jag började rida och körde även voltige på han lite :-) Han börjar bli gammal nu den lillle gubben inte så lång tid kvar ;( usch vill inte tänka på det ... men han är lika bra på att vara med på kort som alltid ;Dhahah

  BIG SMILE!! :D Hhhaaha ! Lilla gosse gubben dino pino då;)  

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 08:20


 
  Här är en film när jag och maja hoppade för ca 2 månader sedan när vi var hos Linda :-) Linda är min släkting som har tävlat Maja innan mig, haft henne i alla år :-)   Här tränade jag lite hoppsits ;D 

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 juni 2011 08:13

Ja ennu en tidig morgon med lätt regn..

Vi tog ut alla hästarna inget speciellt hände :-)

När jag tog ut Maja tränade jag lite lydnad 'horse man schip' kan inte stava till det typ ;P Hon lysnade bra hon lysnade lite segt första gången jag stannade men sedan backa o gick hon efter som en lydig vovve ;-) Hahah Får se om vi hinner öva med transporten idag... vi måste få ut mellan väggen också ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards