snabben

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 juni 2011 21:35

Idag gick min ponny SJUKT bra i dressyren höll på att DÖ! och super lydig!

hon var lite sladrig i höger varv men jobbade vidare ,, super bra i vänster lysnade på allt jag bad henne om,! var typ som om vi hade tävlat Msv A i dressyr ju! nej är så sjukt Nöjd!!! Clara tod lite kort med sin nya kamera.. AVIS PÅ DEN en Nikon system kamera..! själv nöjer jag mig med min lilla röda didital utan batteri ;P HAHAH!! 


Asså kolla på det här! tänkte att maja skulle få gå runt lite lös i ridhuset medans jag mockade efter oss o slog av radion men hon gick efter i varje steg !! :') blev nästan lite tår ögd asså ;'D hon har blivigt så duktig på att lysna & ha fokuset på mig!! kolla den lilla film snutten jag filmade ;-D

 åå så fin man själv kan vara då , hahha, bilderna kommer när clara laggt upp de på datan ;-)) 


Imon klockan tio blir det transport träning med morfar :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 juni 2011 21:06


   när jag går in i butiken för jag syn på det här ?! ett sådant bett jag rider majsen på men dom blev förbjudna här i Sverige att sälja i butik och tävla på förra året... Hmm konstigt asså... Ja Ja!

       Dessa 3 kavajer provade jag! den längst Upp blev det!

Den är en svart vanlig med samets krage, ser i prinsip lika ut som min tidigare ;-)

Den andra ville jag ha men om ni ser det så är axlarna ENORMT stora! de var helt sjukt asså!!?! Men tyckte ju sååå mycket om den men vafan så är det ju ibland.. ;-/ 

Den 3-E  var också skit snygg skön tills jag såg att den var marinblå/svart/grå och inte bara vanlig svart.. synd men så är det ibland!


   Ser ni vad GRYMMA!!! Hahah så kul att häst värden tar på gränserna faktist!!!

Jag köpte de vita :-D tyckte de var as snygga och sköna! de svarta var också helt okej men  med orange ränder så det va lite synd ;/ var tvugna att köpa nya då någon har stuligt mina byglar och läder närr jag var borta över helgen ;-( Trist det där det är lixom endå typ 500:- på nya .. Inte kul alls...

Köpte även ett grimskaft i rött,blått&vitt med guld kedja :-) Super fint :-D 


TACK FARMOR!!!

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 juni 2011 12:59

                    Här Maja efter flera månaders försök har jag nu fått in dem på datan, Hoppas de blev okej , ni andra se bilden högst uppe 1-2 elsa gillar INTE regn tror jag ;D HAhah!!!

En film på starten kommer senare ikväll :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 juni 2011 12:46

Ja sitter här o klurar på vad jag ska ha för kavaj, någon som matchar maja eller hennes färger på utrustning eller? ,-/ knepigt det där ... Clara Wallmark förjer med mig till abouise så vi kommer väl gå runt och bli kära i allt! ;D Hahah ser ingen annan utväg ;-)) Hahha! 

 En röd kavaj skulle ju inte vara helt fel va?  Tycker det är as snyggt med tjejer/killar som har det , men inte sådana fula som bara ser ut som en jacka typ ;-/ men den här var ju hel okej va? ;-)

    Eller en sådan här typ hel standan som också är as snygga! min första kavaj såg ut typ såhär eller den jag hade när jag tävlade Poppy rättare sagt ;-)

   Och dom här är ju också helt okej skit snygga!!! Normal standad men sedan en utstående krage lixom..:-D om de finns ska jag nog prova en sådan... 


Men skulle vara lite kul om det fans en vanlig svart med typ guld kant som matchar min hjälm :-) Ja jag skriver väl mer i eftermiddag gissar jag ;-) Haha bilder kommer ;D Hare bra så länge ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards