snabben

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 juni 2011 22:54

Ja en jävligt dålig dag hade vi, Första klassen höl vi på att vinna med flera sekunder men jag slarvade och vi fick ett stopp,, andra inte taggad alls inte hästen heller efter andra stoppet red jag mycket lygnare allt funkar tills krachen ;-/ Duktig ponny som ställde upp! 

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 juni 2011 21:05

Gud vilken hel dag i stallet !!

åkte ju tillbaka vid 1 och mockade sedan började jag grejja med transporten och träffade amanda och vi behövde en bult jävel så cyklade hem hämtade pengar cyklade tillbaka till stallet sen tog jag och Amanda cyklarna upp för rid vägarna upp till GROSSEN!! ;D haha vi leta typ ihjäl oss efter allt asså ! men det fanns inget men vi kikade förbi vid häst sakerna också Ofc ;)HEhe 

   

Amanda :-)


köpte en Zingo och lite gott & Blandat sen cyklade vi tbx till stallet :-)

Jag Skulle ha en ORANGE tror ni att den låg längst in eller?!  Rästen av efter middan har jag haft besluts ångest av att välja schabrak ! stod mellan dessa 3 ..  Till slut blev det Lars Biderman Schabraket (tror det stavas så) känns som att det ger mest tur och gillar det mest av någon anledning + att vi är på ett trav!

Tack Ida för transport tippsen ! :-) behövdes! :-)

duchade Maja och fixar henne inför morgondagen ! skrubba skrubba skrubba! 

Hahha jag blev ganska blöt jag med .. ;-) så tog vi en 'tork' prommis på banvallen i solskenet ^^ Jag älskar värkligen min ponny ! skulle inte kunna klara mig utan henne alls! Usch bara tanken på det får mig att må illa ;((

           kom in igen fixade det sista och åkte sedan hem, när jag kommer hem hittar jag inte min plånbok så är tvugen att åka till stallet IGEN!! bara att hoppa på cykeln o köra ;D som tur var låg den i stallet ;)) Hoo! Så samanlagt har jag typ cyklat 1 mil idag ;D HAHAA! JAaj kondis har man som tur är ;) Heheh MEn nu måste jag fixa det sista till transporten ;-) hörs imon då   



Av Eline Snabb Sylsjö - 22 juni 2011 13:29

ÅÅ min ponny har varigt SÅÅÅ DUKTIG!! 

började med att träna fram o bak på marken sedan gick vi in i transporten (utan mellan väg) in o ut sedan stängde vi och hon gjorde ingenting bara stod :-D stängde luckan också och hon fick stå i ca 20 min och gjorde ingenting förutom ät äta lite :-) Kändes as bra!! men provade aldrig med mellanväggen, vår transport är ju inte så himla bred lixom ... får se om hon kan stå med väggen imon eller om vi får lov att åka utan.. hingst gallret är ÄNTLIGEN BORTA!!! S Å Skönt! :D!!! 
Tack för hjälpen av Morfar ;-)  Nu ska jag tillbaka till stallet och fixa :-) hörs ikväll

   Majs klarade det :D   Spotta mat i mammas munnn,,, yammi! ;-)   Toppen Ponny!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards