snabben

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 juni 2011 23:09

Liten Film jag gjorde förra året om mig och nästan Alla Pollar ;-))

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 juni 2011 22:48

     jag och Poppy när jag var mindre

     Shettisen Whinner som är min lilla gubbe! ;-)

     D-ponnyn Henney som är en ridskole häst som jag red lite 2010 för att hon skulle kunna få åka ut o tävla , en mycket speciell Ponny som har en osäker position i sig själv och behöver mycket stöd i allt hon gör men en riktig Pärla! :-D

     Jag & MIn D-ponny No Mercy ! En riktig Bitch! bokstavligen! Maja Är en underbar ponny med en Stor personlig het ! En riktig stjärna ! Hon har tävlat MDV A Med plaseringar o vinster med sin föregående ryttare Linda Min Typ Sysling. Hon och jag har inte komigt upp högre en LB En men med bra resultat :-) Maja Har lärt mig att komma ut på tävlings banorna på riktigt och Kunna stiga i klasserna! :-) 

Jag Kommer förhoppnings vis Aldrig sälja Maja hon kommer få vara kvar Jämt i familjen! ;-) 




     

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 juni 2011 22:27

Nemen tja på er underbara läsare !

Jag heter Eline Snabb sylsjö men kallas alltid för Snabben mer en Eline ;-)

Ja driver med vänner en annan blogg som heter Hopplagfrk.blogg.se men känner nu att jag vill blogga själv mer för att ha lite mer koll som ja vill ! 

Mig som person, Ja jag är en Stark Envis liten Tjej med vilja! 

Jag vill helst göra som jag själv vill och sköta mig själv och därför lämnar jag andra ifred eller vad man ska säga ;-) Jag har värdens nog sämsta humor men jag tycker jag själv är skit rolig ;-)Hahah Jag har ridigt på Falu ridklubb sedan jag var 6 år och har sedan dess bara tyckt om de dära omöjliga och elaka små ponnys ! Jag red de första åren o tävlade på Shettisen Whinner som jag skriver mer om senare :-) Sedan övergick jag till en liten Dartmoor B-ponny som hette Salix poppycock kallas för poppy Eller Poppsen ;-) Poppy lärde mig det mesta i alla grunder ! Jag har även tävlat i Voltige men fick sluta när jag började tävla mer på Poppy ;-/

För ett år sedan började jag rida D-ponnyn No Mercy som kallas för Maja. Det är mina släktingar som haft henne tidigare så jag bodde hos dem en sommar med maja. Julen 2010 köpte vi Maja och vi har nu haft ett är tillsammans  :-) Jag tävlar i Hoppning på nivon 100 cm och försöker ta mig upp! Jag har målet i år att starta Fälttävlan På Maja och även någon liten Lokal Dressyr! Maja är ingen lätt ponny utan tvärt om MYCKET svår! Maja är 14 år men skulle lika gärna vara 9 ! 
Jag kommer försöka skriva om tipps ideer och träning o tävlingar Även om de jag tränar :-) Här kommer lite bilder på mig o mina ponnys !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards