snabben

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 21:46

Imon ska jag bara till stallet och ta ut hästarna, för Therese tar henne imon :-) 

Sedan åker jag till min tuga torsdag fredag så jag får inte se maja på länga ;(

Men om jag hinner imon och om pappa hinner ska vi transport ava med henne. hon har börjat lägga sig ner när vi ska åka.. INTE BRA!!! förra helgen missade vi vår tävling och kunde inte åka alls ;-// Ja ja hon var super bra när jag tränade lydnad idag hon brukar ALDRIG gå in i Duchen! (men den e också lite läskig faktiskt) men hon gick in på första o jag backade gick fram o hon lysna på varje steg och fick super mycket godis! Vi skämmer bort henne för lite tycker jag vi har blivigt as dåliga på att ge beröm :P Men det ska bättras! 

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 19:27

Ja lite från dressyren igår. red men pessoa för att vi var och klätrade innan så ville ha lite kol lixom ;-) Men hon var super fin iallafall :-))

           Majsens bästa kompis Pedro på bilden längst ner ;)   Vet inte om jag fick med alla bilder men hittar de inte nu ;-) aja Hörs imon Hare bra :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 18:49

Tjee!

Kom till stallet och då skulle Elsa & Maja hoppa så jag fick vara med med Maja också :-) Skit kul var det! Hon var lite ovanligt lugn i början men efter en stund blev hon mer normal började med lite galopp bommar och tog de lite fram o tbx ;-) Hon tog dem as fint! la på 2 studs som hon gick super fint på och inte höll på o blev över hyper som vanligt utan kom i en bra tempo för en gångs skull ;D Haha sen hade vi tagit fram en oxer på medelinjen typ snettigenom  och ett räcke på långsidan.

vi hopade va 70-85 hon var super förutom att hon var så himla dryg i höger svängde utan att jag ens skulle till hindret!? Jaja jag får skulla mig själv som köpte en sådan Ponny ;D Haha!  Elsa gick in med calle för han typ snublade in i ett hinder han ;-/ Men ingen skada skedd! Sen tog jag och maj ett sprong på 90 sedan 1 m men elsa tjuv höjde till 1,05 -.- suck men hon tod det super bra och är så glad att hon inte vägra eller rev en enda gång på något hinder! Så GLAD! Amanda och Maja tog lite kort, några kommer nu och några typ imorgon :-)  Va sedan med Elsa & Alice typ helakvällen och vi hade as kuligt :D  

Här är de bilder som Maja tod ;-)

   lite studs på 40 cm   super duktig   Super finiga Maja, CP sits över hindret ja vet ;-)) 

   Asså älskar den härbilden så snygg! TACK MAJA! fast jag har cp sits på denna med typ ;-D Haha Jaja man kan inte alltid vara perfect ;-)


Hade gött så hörs vi sen!


Juste ni ska få lite dressyr bilder sedan igår med ;-))



Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 11:41

 Snart kör vi upp hit till underbara Lit , Så här var det förra året ;-)Hahah 

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 08:29

  Jag och Maja ;-) 

Vi var ute och tog lite somriga bilder vid golf banan det här är min favorit bild ;-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 juni 2011 08:16

Tjaba!

Kom precis hem från stallet efter att haft ut släpp och fodring.  

måste säga att jag hatar det ;P haha Var så mycket lättare på Klubben!(Faluridklubb)

Man öpnada alla boxar sedan gick/Sprang de ut själva ut i 2 olika hagar! så himla smart! Men de var då de! Gjorde Maten också.. Jag o pappa såg över pass listan och planerade när jag skulle åka till Lit(Lit/östersund där mina släktingar har gård som jag får bo på på somrarna och jag älskar att vara där!) det blir nog den 5/7 :-) pappa jobbar alla veckor innan så ;-/ Vet inte när jag kommer hem vill vara kvar så länge som det går iallafall..! Ni kan få någon bild ifån förra året :-)

       Ja man ser väl  inte så mycket men jaja ni får klara er ;-)) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards