snabben

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 juni 2011 21:16

AAAA!  vetni vad min farmor just sa!!? Att vi ska åka och köpa en ny Tävlings kavaj :'D AAAaa!! min som jag fått lånat av Linda som är hennes gamla ponny kavaj börjar ju bli lite liten ;-P ÅÅÅåÅ jag vet inte vilken jag ska vällja vilken färg? model? foder matrial?? AA hittade en super rolig kavaj då jag är ett STORT gammalt fan av Hello Kitty !  se här nedan 

     Hahh1 är det inte gulligt!!? gud synd att min häst inte är någon liten söt ponnie bus ;-P Hihihi! åå gud vad gullig den är asså! hahha roligt att det kommer så mycket för mindre barn nu! när jag var liten (runt 5-9år) det fanns inget att köpa nästan , man skulle ha en väldig tur om man hittade en vanlig svart kavaj i en affär ;-)) GUD VAD SKA MAN VÄLJA !?!??!? aja det får ni se imorgon ;-) Hade gött ! 

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 juni 2011 20:59

Gud vad man saknar de här underbara Ponnysarna. B-PONNYS ! ! ! 

               åå så söta så man DÖR ju !! ni som är under 13 år ! PASSA PÅ ATT RIDA & TÄVLA DESSA UNDERBARA VARELSER!!!!

Det är den roligaste tiden av dem alla!!


Själv red & tävlade jag 2 olika B-Ponnys förut hur kul som helst ! dom små Kusarna ska ni få lite mer om så småning om ;-D

   


Av Eline Snabb Sylsjö - 20 juni 2011 19:09

Heej på er!

Idag när jag kom till stallet började ja med o fin putts majas saker och fick en sådan bekant kännsla jag inte haft sedan ja... perioden med Poppy ! 

Det var den dära Ponnt kännslan av att vara en ponny flicka! ;') och som jag stod i mitt gamla skötar stall igen typ .. ;) 

alla saker glänste efter behandligen iallafall ;P

Tog in alla hästarna Min underbara farmor var med och hjälpte att öpna alla grindar o dörrar till boxar & Hagar ;-) ett + till farmor ;-D

allt gick bra idag och idag var en av De lite äldre dressyr tanterna som inte visat att det gillat mig allt' skit trevlig mot mig!! haha var ju lite kuligt att man fick se en trevlig sida för allt man har slitigt o varigt över trevlig för lönar sig då & då ;-DHahah

Jaja maja åt lite och sedan kände jag lite på hennes fot och hin var inte öm fast hon tappat skon så jag sktitt jobbade henne på ängen i 15 min lite bara :-) på vanligt bett 2-delat och hon var super tjusig ^^ tog lite små bilder här ;-))hehe

  Majsen trunkar in från hagen med jobbiga mamma som ska köra horsemanchip hela tiden ;-P *stavning*   Lilla gumman maten ÄR slut nu ....  

Min fina underbara Ponny tänk att jag kan äga något så underbart vackert!  

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 juni 2011 12:02

Tjenare pp er!Kör på dagens första inlägg idag då;-;-) Idag måste nog Maja tyvärr vila för hon tappade en sko igår med fårse hur ömm hon är idag i foten.... Ska puttas o fixa sadeln idag kände igår att lädret inte var sp braKöppt nytt läder balsam o tvål så nu jädrar. Hoppas vi får in den där skit ponnyn i transporten bara!!! Hoppas nu asså för hon ÄLDKAR ju att åka iväg o tävla Lixom... Vi ska prova om hon kan dyå typ utan mellan vägg... Hoppas det funkar;-) ska ha efter middagen idag så ska inte till stallet på några timmar :-) hörs sen :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards