snabben

Alla inlägg under augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 18:04

Det här är bilder från åter jag har haft med Maja, Ett av de bästa året i mitt liv! Du är en stor del av mej och vad som en händer hoppas jag att vi alltid ska få vara tillsammans! För jag vet att jag aldrig skulle klara av att leva utan dig! Du har gett mig så mycket som jag inte viste att jag saknade,du har lärt mig så mycket och skapat så många minnen.Gett mig så många chanser, och så mycket Mod!Upplevelser & Kärlek. För du är den ända som betyder någonting. den ända som ger mig lusten, lusten att leva vidare.  



Jag tror inte jag skulle kunna klara av att förlora en del av mig själv...                                                                   Du är den finaste gumman!    

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 17:29

Först ade vi ju möteet om julshow och andra as roliga aktiviteter! Roligt möte ;)!   Dags för alla att pumpa upp madrasser utom JAG!!! jag hade ett smidigt liggunderlag med ja ;D   Julia blåser på hon :D Hhahah !!   Lovisa & Ida sitter och typ är allment trötta mitt i natten ;)   Stina kämpar på hon med ;D   Hahha här har vi cafiterian och halva us :D   Jag och ida körde lite egopix i den ur snygga toa spegeln ;P  VI hade skit kul och dan efter gick vi och plockade sten i hagen och det gick seper bra och det var jätte kul! Tog ca 3 timmar och vi sjöng o skoja och var allmänt larviga, men det är så us ska vara ;D

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 augusti 2011 10:49

Filmen ärn från min och o mercys första start för lite mer en ett år seda. de var den roligaste tävlingen med maja någonsin roliga banor och tävlingsplatse men debuten blev också två segrar på raken :) <3

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 augusti 2011 10:14

Så här taggara vi Ponny ryttare inför tävling! ;)

hahah en underbar film från sist jag var ute oc tävlade med mina tävlings kompisar som var ute och hjälpte mig !   Älskar er tjejor! 

Av Eline Snabb Sylsjö - 21 augusti 2011 19:42

ja jag vet att jag har skitigt i att skrivs nu på några dagar men jag har inte haft en minut ledig! bloggar nu från mobilen så blir inte så långt inlägg... vi i us har börjat planera julshowen och det kommer bli suuper kul!:-) längtar redan! bara en vecka tills maja kommer nu ,jag längtar såååå efter henne!! ska typ skämma bort henne hur myk der går med saker o snygga namn skyltar osv ... hehe man måste ju göra det ibland också ^^ ska ta steget att köpa något rosa till maja... men inte bebis rosa! jaja årkar inte skriva ner från mobilen nu .. Hörs imon !

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 augusti 2011 14:49

Tjenare!!

Idag ska US sova över i stallet efter mötet och de ska bli Skiiit kul!! :D

Var säkert över 1 år sedan jag sov i stallet, alltså på Faluridklubb! ;) Ska ta en massa bilder och sedan lägga upp dem :)) Idag kommer även min släkt från England så ska försöka hinna träffa dem någonting i helgen med :) Så kommer inte bli sådär suuper myk uppdatering som vanligt tyvärr men ska försöka blogga lite .

Har fått ny info om Majsen som jag tyvärr inte kan säga var så roliga nyheter :'/

Men hoppas till 100% att hon blir bättre snart ! :')

Hare gött så skriver jag lite imorgon , Kram :D

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 augusti 2011 14:38

Den här filmen var den första jag gjorde ^^ Och den var på bobby, sitetr opch kollar på den nu och minns allt det där:') och ser att jag förbättras lite sen dess med Hahah! Han var så söt och gulli! älskar valackar !! <3


Av Eline Snabb Sylsjö - 18 augusti 2011 21:33

En ponny jag fick rida på loven när jag avr och hälsade på i Enköping :) han heter Toystol Bobby *bobby' om jag inte minns helt fel ;) En riktig busig C-ponny ! Men helt underbar gillade han starkt ! han lärde faktiskt mig lite under bara några få lov :) Saknar han lite då och då ibland men han har det ju bra nu med :) Ni ska få lite roliga filmer på han imorgon , årkar inte göra det nu med den här sega datan , tar huuuuuur lång tid som helst att göra någonting aalls :P men men !   Jag & Bobby första gången jag red han   Guud vad glad jag var när jag hade hoppat det här med han! Var såå stolt!!         Hur mycket jag har älskat den ponnyn :') aah<3     En mobil red bild från 2009

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards