snabben

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 21:42

När ens Pappa kommer hem och säger


Räkna inte med att vi har kvar Maja.


Blir man ju Lagomt glad

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 20:14

Kom nyss hem från en trevlig timme på klubben  Hade su kul med de jag träffa & en massa nya ansikten och nya hästar ! Roligt roligt!

Han tyvärr inte se amanda som jag trode men kom lagomt till Linn När hon skulle rida (LInn är min klass kompis)  

Hon red min första första favorit ponny Fazenda en polsk arab född 1990 :)

Gruppen innan bestod också av halva us haha lustigt   

  Fotade en massa med här kommer bilderna! 

   Linn redo och klar   Här kommer Us ;D   Linns Grupp   Linn & Zenda   Marika Linn & Zenda      Linns lilla syster tove på Madicken   ÅÅh Kämpa på Tove !! ;D   Fick sälskap av dessa svå gull ungar!   Ida & Jossan ! :)    Gull Ungarna själva!  

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 18:04

Det här är bilder från åter jag har haft med Maja, Ett av de bästa året i mitt liv! Du är en stor del av mej och vad som en händer hoppas jag att vi alltid ska få vara tillsammans! För jag vet att jag aldrig skulle klara av att leva utan dig! Du har gett mig så mycket som jag inte viste att jag saknade,du har lärt mig så mycket och skapat så många minnen.Gett mig så många chanser, och så mycket Mod!Upplevelser & Kärlek. För du är den ända som betyder någonting. den ända som ger mig lusten, lusten att leva vidare.  



Jag tror inte jag skulle kunna klara av att förlora en del av mig själv...                                                                   Du är den finaste gumman!    

Av Eline Snabb Sylsjö - 23 augusti 2011 17:29

Först ade vi ju möteet om julshow och andra as roliga aktiviteter! Roligt möte ;)!   Dags för alla att pumpa upp madrasser utom JAG!!! jag hade ett smidigt liggunderlag med ja ;D   Julia blåser på hon :D Hhahah !!   Lovisa & Ida sitter och typ är allment trötta mitt i natten ;)   Stina kämpar på hon med ;D   Hahha här har vi cafiterian och halva us :D   Jag och ida körde lite egopix i den ur snygga toa spegeln ;P  VI hade skit kul och dan efter gick vi och plockade sten i hagen och det gick seper bra och det var jätte kul! Tog ca 3 timmar och vi sjöng o skoja och var allmänt larviga, men det är så us ska vara ;D

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards