snabben

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 augusti 2011 21:33

En ponny jag fick rida på loven när jag avr och hälsade på i Enköping :) han heter Toystol Bobby *bobby' om jag inte minns helt fel ;) En riktig busig C-ponny ! Men helt underbar gillade han starkt ! han lärde faktiskt mig lite under bara några få lov :) Saknar han lite då och då ibland men han har det ju bra nu med :) Ni ska få lite roliga filmer på han imorgon , årkar inte göra det nu med den här sega datan , tar huuuuuur lång tid som helst att göra någonting aalls :P men men !   Jag & Bobby första gången jag red han   Guud vad glad jag var när jag hade hoppat det här med han! Var såå stolt!!         Hur mycket jag har älskat den ponnyn :') aah<3     En mobil red bild från 2009

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 augusti 2011 11:54

     
Hahah!
Ja jag och erika satt och såg på varat gamla favorit pogram  som vi hade för 3 år sedan.... Hannah montana!  blev 16 timmar framför TV.. Yeeh! 

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 augusti 2011 11:51

      Lilla gamlingen saknar dig med! 

Det var små mysiga turer vi fick ha under sommaren då & då , Hoppas du har det bra på betet uppe i lit med Maja & Toy :)

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 augusti 2011 11:41


Hiss !

 

De har hjälmarna tycker jag är hyfsat snygga! Här själv den till höger, och den funkar as bra, lätt skön och skyddar bra!
Back on track  är kanske inte suuper snygg men fukar till allt och skyddar bäst av alla!

DISS!

      

De här hjälmarna tycker jag inte alls om tycker som ser klumpiga och hämskt fula.

gillar inte att märket sitter mitt i pannan eller att den har en 'kalle anka näbb' Den andra är för kantig för min smak och liknar myk en cyckel hjälm ;-)

Men glöm inte att det är mina åsikter och inte någon annans ;) 

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards