snabben

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 27 augusti 2011 22:36

Fick en ny grimma idag, as snygg!! fick den av ida då hon inte kunde ha den på sina hästar :) TACK Ida!   Vad tycker ni om den??     

Av Eline Snabb Sylsjö - 27 augusti 2011 22:13

Grattis till min underbara B-ponny


       vän Maja Ekebjär!                             Hoppas du har fått en underbar dag och får en super bra start imorgon på Petro din fine häst!               



















Av Eline Snabb Sylsjö - 27 augusti 2011 21:51

Ja upp kl, 4-5 idag för att hänga med o hjälpa Ida Hjelm på tävling i stor byn idag, sov över hos henne med 2 till kompisar till ida :) Linn & Mikaela :) 

Vi kom till slut upp och fixade o lastande och for mot tävling ;) Jag sov nog minst alva vägen dit... eller ja halv sov.. hörde vad alla sa med sov typ ;-P Hahah 

Första klassen gick super och de kom 0+0 a och snabbast tid =en första plats för Ida :)!! 

Sen var det sååå varmt och en enorm vänte tid till nästa klass så alla blev lite trötta!

Glodie var lite loy på framridningen osv... in på banan och det går helt okej tempo och de fick till några riktigt fina språng kommer till Omhoppning o vid näst sista hindret så var det bara stopp! :O vi fattade ingeting men hon skulle inte över den oxern..! Men så var det! fasten det blev en uteslutning i fas 2 så blev det en 5 e plats :) 

      KLASS 1, 80 cm  Klass 2 , 90 cm

Hehe ja jag har ju ärft av in käre far att vara en ropande 'hejar klack' att skrika o ropa så ja det gör jag även på häst tävlingar ;) Haahah!

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards