snabben

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 augusti 2011 23:03

  Saknar mitt lilla bus troll !  

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 augusti 2011 22:04

 sommaren/Hösten 2010   våren 2011


vad tycker ni? 

Är hon finare eller eller tappat?

Mer eller mindre musklad på något ställe?

Hjälp Mig Vad jag kan jobba mer på :)!

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 augusti 2011 22:04

 sommaren/Hösten 2010   våren 2011


vad tycker ni? 

Är hon finare eller eller tappat?

Mer eller mindre musklad på något ställe?

Hjälp Mig Vad jag kan jobba mer på :)!

<3

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 augusti 2011 13:14

  En bild från förra sommaren, redigerat den lite med färgerna:) Vad tycks?? :)

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 augusti 2011 12:03

Så där tängte fortsätta lite på dagar från sommaren :-)

Linda hoppade Ciaddie och hon hoppade rusligt höggt jag bara höjde och höjde och höjde!! Det slutade på 150 cm !de var super duktiga! medans hon gjorde det fick jag skritta runt på Toy och känna på henne lite hade pessoa för hon är ju så stark och jobbig i skötsel men INTE i ridningen man var tvungen att vara vääldigt försiktig på henne :-)

   ca 140 cm   

150  cm !  

Jag & Toy   

Eline & Toy <3


Efter när linda skulle hoppa lite mer o jag skulle ju fota så jag hoppade av toy så fick hon gå lös inne på banan så kom de andra hästarna som går i stor hagen och kollade på . då tängkte jag hoppa upp o mysa lite med Pinto när han gick och betade <3   Min fine Pinto <3


Men tror ni han var så snäll gamlingen?! Då trodde ni FEL!! från ingen stans får han sådan energi och brallar och sticker över Åkrarna/stora hagen!!!

Utan sadel eller träns sitter jag där!

  I full fars får jag tag i ett grimskaft som hängde på en stolpe och lyckades hänga kvar! ;D  

Gud Pinto! han är nog den Bästa Ponnyn! haha så gammal men SÅ BUSIG! Herre gud! har ni sätt en roligare ponny?? ;-D

  Lits-Åsen 2011

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards