snabben

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 1 augusti 2011 13:36


 
 
 
 
   80 cm 0+0
   90cm 0+0 
 
  3:e plasering

Av Eline Snabb Sylsjö - 1 augusti 2011 11:20

Ja! två stora åkrar skulle bli hage till våra 5 hästar! i het sol och 100000 bromsar och myggor! men vi gjorde klart den under en eftermiddag! :D   Här står jag och lindas bror Peter och bedömer om stolpen sitter rakt på kort sidan längst ner i hagen, man ser dem knappt för det var så mycket gräs och träd :-)   Ja... Jag och Linda sa säkert över 30 gånger hur skönt det hade varigt med en 4-hjuling när man gick med stolparna runt .... det var ingen favorit med det här.. vad tycker ni o det här ?! ;-P  Och den dära j*vla tråden!! gissa hur kul det är att trasla med 600m tråd..?

Nej jag gillade det inte alls! ni ser ju hur det gick för mig när jag försökte hitta ena änden ... ;-)

  Aaa! så här högt gräs var det..! hyfsat va?? ;P Hahah !! Underbart! 



Utsläppet!

Det var 5 över lyckliga hästar som släpptes ut på en enorm betes mark!

   Toy längst bak, Pinto,kurt,caddie & Maja   Maja Caddie & Kurt   Fina Kurt   Kurt,caddie Toy & Majsan   Fina Toy !   Nya kompisar! Pinto & Kurt   Caddien

  - Jag är inte trött! åldern har ingen betydelse !   JAha?! sen går dom in o ställer sig i den lilla hagen där vi brukar hämta dem på kvällen :-P Jaha... 


Foto: Linda W-S www.lillws.bloggplatsen.se 



Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards