snabben

Alla inlägg under oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 oktober 2011 19:22

               Att få chansen till er , är något jag aldrig ska glöma.<3

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 oktober 2011 18:46

Hej jag årkar inte skriva så mycket idag dåå jag har haft en riktig skit dag..

inte i stallet dock. Maja skötte sig super bara idag körde dressyr med små hinder :) medans jag höll lektion för julia och jaffa som ska debutera 60 cm om några veckor :-)  Majsen får vila imon efter som vi ska tävla i terrängen på lördag :D

Hon känns riktigt fin nu :)

mer årkar jag inte skriva idag tror jag , tyvärr..   bild på Maja & Linda :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 oktober 2011 17:06

Är först på plats till us-mötet idag!! Hahah;-) men undrar vart alla är? Hmmm.... Nu kommer det någon!! Suck de var bara mamma -.-' Maja skötte sig super idag!!:)) vi lödhoppade henne med :-) hoppade 100cm duktig tjej! :-) sen jobbade jag henne i skogen (/: men vart ÄR DOM!?!?

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 oktober 2011 22:10

Jag kan inte annat en älska den här låten när jag ser på majas & mina bilder ;)

                 AL I HAVE IS YOU

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 oktober 2011 08:07

  

Du står där varje dag

och väntar på just mig.

du gör min dag

Jag älskar dig för den du är.

Du betyder precis allt!

Av Eline Snabb Sylsjö - 17 oktober 2011 19:58

Blev en Kortis i stallet idag, hade as kul den lilla tiden ja var där;D hahaha! Snackade spök kväll med alla och fick fler nya idéer ! Jag anordrnar årets spök kväll på Falu ek ! Ska bli super kul! Men måste snart hå o skriva klart lexor o skit;-/ ska inte till stallet imon , Maja har henne då:) byee!

Av Eline Snabb Sylsjö - 16 oktober 2011 20:37

Fick någe ryck på kvällen o var tvugen att åka till stallet och mysa med majsen ;)

 

Maja ser spöken ;)

  Varning för hästar, de springer långsamast i 30 ;-)   /Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 16 oktober 2011 15:30

Blir så jävla sur ! någon fräck jävel har stuligt mina 2 dressyr nosgrimmor och mitt blingade panband som hhör ihop med min blingade nosgrimma.

 

fan KÖP ett eget för fan!!  om någon ser nogon annan gå runt med det panbandet SÄG TILL!

  DET pannbandet hon har på här

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards