snabben

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 2 oktober 2011 21:06

 
ida

ida

Söndag 2 okt 14:42

Att klippa stubb på henne är nog det bästa du gjort, fyfan vad fin hon är!

 
Tack ida! ja hon ser faktiskt as bra ut i den nu när den har vuxit ut lite :))!

http://www.idahjelm.se


IP: 90.239.116.157
 
Kommentar till Super Ungar !
 
Ingen bild

Therese

Ni verkar ha det skoj i stallet, det e bra!

 

 Ja det är super kul ! hoppas allt är bra med dig! :-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 2 oktober 2011 20:36

jag & Maja ekebjär har gjort en film som edring till våra gamla B-ponnys tillsammans, Tycker att ni kan ofra några minuter och se på den :) tyvärr funkade inte låten vi ville ha i detta pogram men jaja ... :-) <3

Av Eline Snabb Sylsjö - 2 oktober 2011 20:06

Ja!

Jag och maja åkte till stallet vid 10.00 tiden och började klippningen ;) förrst körde jag igång men den la av nästan direkt så fick plocka isär den o fixa så funka den sen la den av osv typ 3 gr... till slut funkade den helt ;) Klippte på och maja stod och sov medans jag klippte och värkligen njöööt av de! ;) skönt att bli av med den långa pälsen :)

TIlls... batteriet börjar ta slut.... och då var inte vi klara en :O !!! ,agen och bak benen var kvar .. men skyndade fort som satan så att det inte skulle bli super o jämt.. men han inte helt ;/ Ladade den i en timme och tog bort typ 10 tussar sen la den av igen... så ska fin klippa elelr vad man ska kalla det imorgon :)

över lunch när maja fick äta och vi vilade oss lite gick vi o såg på ponny tjejernas hopp träning. skulle vilja varit med! såg så kul ut !! saknar det verkligen!!!

Men snart så börjar jag väl träna lite lektion igen vi får se vi får se.. ;)

 

för en timme sedan åkte jag tbx till stallet ville bara åka och mysa lite med maja innan kvällen ... :) Var så mysigt att bara vara med henne på kvällen,, gick in där voltigen hade träning och hon tyckte det var sååå spännande ;)) HAHa! sedan fick hon springa av sig i ridhuset eftersom hon stod still hela dagen nästan :)

 

Tog lite bilder underdagen med :)

 

Klippte ett hjärta å majas rumpa bara för att vara lite elaka och skoja med stall tjejerna efter som de inte får sätta på na råsa eller saker med hjärtan på ;) HAHA! Men tog bort det på en gång.

 

  Min fina ponny i sin nya hage.. Älskar henne så  ! :-) <3     från igår.. nu ska resten bort!     Hahah hjärtat på rumpan ;)) och jag som ser ut som en dvärg ;)   Så blev de! jag vet att det är ränder men ska fixa det imorgon somsagt :-)   Hon har nu en varnings blixt på rumpan ;) den blev helt OK bra :)

 

// Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 2 oktober 2011 10:23

Heeeej..

Igår åkte jag till stallet o när ja kommer dit har maja sprungit/vandrat runt i en as liten hage i flera timmar och atackerat andra hästar berdvid lyckades förflytta henne till en större och hon lugnade sig lite ;)

red sedan ut med jossan till källvikens gård och hem igen... märktes på maja att hon saknade hästarna vi gick förbi...

när jag kom tbx så var det dags för operation klippning ;) HAHAH!

hon är halft rakad ska göra klart det idag ;)

Ska göra någon rolig figur på rumpan med,, hehe!

  jag & maja  Jossan & Kiss me     Det blev fan as nsyggt! ;)



Ska dit o göra klart nu med maja

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards