snabben

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 1 oktober 2011 11:09

Maja var så sjukt duktig när det gällde! men hon slinker ut väldigt mycket med bogen.... de blir att jobba på i dressyren! ;) maja fick prova rida na lite på ett kryss och ett räcke för att känna på alla hennes sidor.. och jag tror att hon gillade de! ;) HAHA! men hon sa också att hon slank ut åt sidorna, så nu blire mycket träning på de ;)! men jag ska aldrig glömma det viktigaste av allt..! Ha kul! det är de viktigaste av allt!    Provade den nya tävlings auotfiten, satt som en smäck! kom på att jag har hopp linder i samma färg så satte på dem med o det funkade ju SUPER!       Lite ökning     Jag måste ha den finaste ponnyn i världen!     Det kan inte finnas någon som är bättre!           För du uppfyller alla kraven!             Som man kan tänka sig!         Vi slutade på 70 cm som bommen ligger på här på sista bilden. hoppas på det bästa till tävlingen om en vecka ;)


snart ska jag åka till stallet och ta med mig min kanin mojje och pysla där o mysa med hästarna :)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards