snabben

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 oktober 2011 20:54

Träning för julia denna vecka med!  var super roligt! 

var med ut på maja denna gång med men mest fokus till julia :)

Jaffa skötte sig bra och slog sitt hopp rekord ;) de hoppade de blå vatten tunorna som låg på 70 cm ;) de ni! Har nog aldrig sett en sådan fin hopp ponny! Hon kan värkligen! En lite shettis !


Årkar inte skriva så mycket mera utan lägger upp filmerna :)

Jag och Maja över sista tunorna :) duktig tjej! Fast hon har såååå mycket energi lyckas hon sköta sig ;)

Julia & Jaffa! De kom lite nära här men den lilla saken klarar det! blev den bästa filmningen de andra blev suddiga på henne tyvärr ;-/

Ett försök att hoppa över 'stenarna' samtidigt ;) gick ju ganska mycket skit ;) men duktiga pollar har vi allt! :-)


Galoppade maja runt 10 varv på stora banan så hon blev av med energin efter sedan jobbade lite i traven att bara lugna ner sig och det gjorde hon utmärkt! :)


Älskar dej lilla Maja :)

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 oktober 2011 12:28

sitter i sklan och är skit sur... jävl lärare o jävla klass önskar att vi kan flytta lååångt här ifrån så snart som möjligt!


Tänker på Majsen just nu,, undrar vad hon gör?? om hon går i rätt hage , eller om de släppt henne i fel igeN :-/ hittade lite bilder på min skol användare på majsen tänkte att jag lägger upp dem;)

Från min och majas första tävling :)

   från mitt första ridläger men akilles :)     Maja & Linda för några år sedan.. typ 2007 kanske :)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards