snabben

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 9 oktober 2011 19:04

Ska börja med att säga att jag är så GRYMT nöjd med dagens insatser!

Fast maja fick vänta i transporten i 4 timmar innan hon fick gå ut..!


L:C 90 cm

HOn var inte snäll alls nörj jag skulle börja trav jobba henne men med hjälp av ida hjelm (.se) lossade hon och allt gick bra , även fram hoppningen gick super ! 

fick 2 stopp på en oxer och självförtreendet gick i botten men hoppade utan problem sedan!

In på banan och jävlar vad taggad hon var kunde knappt hålla henne!!


Fort och smidigt gick det tills... sista hinder i omhoppningen.. min askor var så bra smörda så de gled ut mina stigbyglar så jag åker ner under/sidan av hallsen men Maja hjälpte mig så jag kom upp och så iväg på nästa hinder! fast vi förlora nästan 5 sek eller myk mer så räckte det till en 5:e plats!!

 Super grymma maja!!


L:B 100cm

Både hon och jag varr sååå trötta efter nästan 7 timmar op tävlingsplatsen,, så en halv sovande Eline går banan och lyckas memorera den  ;)

Maja var inte heller så pigg men efter vi satte igong gick det som smort! Grymt bra!!

Nä jag ska in på banan (två inne hela tidn) så ställer hon sig rakt upp och vill INTE gå in!!! så då fick vi vänta tills den före mig va klar.. lyckas tryck upp henne mot porten och kom in ! fick nästan direkt start signal och jädrar vad det gick! Över 1,2,3,4,5, men på 6a fick jag till en så sjutons dålig  sväng mot så då stopa vi men gjorde inte någe! VI hade sådant samspel som vi inte har haft förr! Vi var grymma! Som en o samma person! Trode jag skulle dö så bra kändes det!! Är SÅ STOLT över henne! Kunde nästan inte eblivigt bättre! jo jag kunde gjort svängen bra men vad fan! Målet var att klara sig i grunden, och de gjorde vi! :D

 fick tyvärr ingen film på L:B men på L:C fick vi en iaf :)

    

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards