snabben

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 oktober 2011 22:47

Ja snart är det dags ut igen!!


och nu börjar jag ju tänka på vad hon ska ha för sett på sig?! det lutar mot de gamla tur benskydden och lars biderman schabraket ;) (tror de stavas så )


Så nu måst ni RÖSTA!!!!!

   Förslag 1:

  



 

 

          Hjälp mig nu och RÖSTA!!!                 

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 oktober 2011 19:54

Just nu undrar jag om Maja är i stråts ålder ..? Hon var super mysig när jag skrittade fram med amanda o Therese på varsin häst meb när jag skulle börja jobba henne på bana var hon röt väck!!! Hon har ALDRIG hålt på så förut!? Blev helt schockad!! Hon flyttade bogen fram o tbx svängde med huvet upp och ner ta krage 24- 7 och var super knäpp kunde inte ens trava? Lyckades fånga henne i skritten så hon kunde slappna av lite iallafall , men hoppas det bara var idag hon höll på så..:) haft en helt okej dag i stallet annars,, lite nedstämd dag idag då 3 super fina hästar gick bort idag .. Beklagar värkligen :-( hinner inte skriva nu för vi har gäster:)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards