snabben

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 december 2011 22:14

Tänkte göra något rolig blogg inlägg men kommer inte på något att skriva   Hahah!

Ja som det ser ut nu så åker jag och Maja till Enköping till Linda & Arnold på Torsdag :)

Så det ser jag fram emot :D Ska rida Maja imorgon med. idag fick hon för sig någe bus och började resa sig men inte som för en veckasedan som tur var. men tog ner henne och sa åt na ! Så då gjorde hon inte det mera! :-)

 Men red i ridhuset lite och hon kändes lite knäpp i vänster varv.. Inte halt eller så men inte helt 100 % Kan bara varit en sten i skon typ , får se imorgon :) Juste gjort en liten film på Maja nu på kvällen :D Ska försöka lägga upp den nu ikväll så ni kan se på den :)

Så länge hade gött så ses vi imorgon :)

/Snabben

Lite rolig bild på Maja tycker jag     

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 december 2011 20:13

Jonna & Valle      Eline & Maja      Lovisa & Favven


Vi hade en super mysig tur ute i skogen i morgon solen ! Görs om nästa år! 



Av Eline Snabb Sylsjö - 25 december 2011 11:05

Hej på er!! Hoppas ni har haft en super mysig jul & Fått många härliga klappar och träffat härliga vänner & släcktingar :)

 

Själv är jag super nöjd med Julen! :)  Haft det så mysigt! ^^

 

Åkte ju till Maja kl.7.00 och gav henne och alla ridskole hästar en varsin godis! Tycker att halla hästar förtjänar en jul klapp ;) Men Maj fick en inslagen och hon öppnade den heelt själv! ;-)  

Maja fick oxå ett mulle täcke i flece av Lilla Lina & Caper :-) Super fint! :) Här står hon med det på sig & äter jul mat ;)

 

 

Hahah! hon fick en påse häst godis! ;) hon gillade det väldigt mycket ;)

Mina jul klappar       John Whitaker Byxor som jag önskade mig! as snygga!   & En JW grimma!! Den är så SJUKT SNYGG!! Dog när jag såg att det var den!! :O Den är svin snygg! Hoppas Maja gillar den!   En ryckt väska! Super bra!! :)

& 2 stycken spön, ett ridspö & ett hoppspö! Båda är sjukt snygga och är BLING BLING! ;) Älskar dem!!    

Det var det! :) nu ska jag ut och rida med Julia på ängen! ^^

/Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards