snabben

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 4 december 2011 20:28

Vad skulle jag ta mig till utan mitt underbara hem Falu Ridklubb ?! det undrar jag faktist på ibland..


Idag har varit en så härlig dag i stallet!   Maja busade och var galen , Jag MED! 

Och en massa kul med de andra tjejerna inne i ridhuset på hoppträningen..  


Satte mig inne i ridhuset med skönaste gänget och chillade tills de helt plötsligt började brotta ner mig från sockerbiten ;-) Tjejerna kan asså ;D

  

Elin ,Amanda, Ida , Jag & min lilla Julia sitter och chillar

Och här får dem fnatt och börjar brotta ner mig... och allt kom på bild! ;D  


Älskar er mer en något annat Tjejer! ni betyder värkligen allt i mitt liv  




Sen tog jag ut och skulle longera majsen hon var super trevlig och lugn till en början... tills jag slutade filma då tog hon inseativet att köra världens BAKUT och hoppa över sockerbits hindrerna!? ;D  Tror att hon vill ut på banan igen asså! ;-)  Fortsatt longera och hon busade och vi hade så roligt! Vi behövde det ! :-)  

Jul pyntade ju boxen lite idag :) bilden blev ju inte så bra dock men ni ser ju lite i alla fall :-) har ju bara mobil kamerna ;PHahah!        Maja fick byta till sina fina Röda glitter saker idag... insåg att jag måste tvätta grimman med ;) Heheh! Hare så gött!!                             

 

/Snabben








Av Eline Snabb Sylsjö - 4 december 2011 12:27

Hejsan!

longerade Maja igår och hon var helt crazy! hon älskade att få röra på sig igen!!¨

men höger varvet började hon bocka och resa sig i.. hon gör det hela tiden i höger varv.. undrar varför..

SKA DIT OCH JUL PYNTA snart så hon får en fiiin jul box till jul :-)

Kan lägga ut bild på hur det blev ikväll :-)

 

Här är en bra film  ta en titt!

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards