snabben

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 december 2011 21:56

Japp idag blev det ett pass i snön på den över täckta hopp banan! 

Hur mysigt som helst! hon gick ganska bra idag hon var lite stark.. Fattar inte hur hon kan va så stark.. hon har inte varit de förr.. Aja de återstår att se ;) Hon lyssnar då bättrer på skänkelt iallafall blit nöjd på de iaf.

  

Red runt lite i snön och så vänderjag mig om och ser att jag ridigt ett Hjärta  Var bara tvungen att ta kort på det ! :-)

   

Fick så bra sällskap av Slätta (Julia)

   Här står Maja ompysslad och behandlad ;) Hon tyckte de var så mysigt! Så fort jag slutade massera eller linda benen så barjade hon titta på mig och skrapa med foten tills jag började igen ;) söt ponny man har ;)


/Snabben :)



Av Eline Snabb Sylsjö - 19 december 2011 16:33

Hej!

Shit är så seg idag känner jag ;/

Och ridhuset är nog inte ledigt idag och det betyder att jag måste rida Maja ute ...

men idag är hon antagligen inte lika pigg eftersom hon knappt får någon kraft ..

Men känner att jag måste rida henne! Känns som om jag måste ta tag i problemer NU ! Inte låta det vänta en sekund!! Att inte enns kunna galoppera är ju ett ganska STORT problem!!  hon hamnar bara i korsgalopp och försöker smita undan jobb men nu så ska hon få jobba som ett svin i en vecka ! Lördag ska jag ridaut = JULafton! 

Jag & Hennesy-2010    

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards