snabben

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 21:59

 Har du ett mål måste du kämpa.

har du ett hinder måste du försöka ta dig över det.

känns allt tungt och jobbigt, försök att släppa det.

För det du inte dör av, blir du Starkare av.  










Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 21:53

 

18 röster för Stubb 


 

 

 

23 för Lite längre



Rösta nu du med!!!  

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 20:09

Tjabba!

Ni har blivigt många läsare här på bloggen nu! Super kul!  


Ja en vanlig dag i stallet har det väl varigt idag

Maja Vilade idag hon har gått 2 dagar och ska gå resten av veckan från och med imorgon så hon får pusta ut lite idag ;-)


Hade vatten krig med Elin ;) Heheh


Stod och fylde på Vatten med slangen och Elin går förbi och jag var bara tvungen att spruta ner henne totalt ;D


Sen får hon tag på vattenslangen och medans jag springer och gömmer mig bakom Maja som står i gången så fyller hon en hink med vatten och går och tänker hälla hela hinken över mig :O så igenom hela långa stallgången på 80m ut genom Entrén springer på hal is runt hela stallet med Elin hack i häl !! Men lyckas hitta e nupplåst dörr och han in innan Elin Och låste ut henne   HAHAH !!!

Så där ut stod hon ett Braaaaaa tag  och nu säger hon att hon ska hämnas... Hehe.. vi får väl se ;)

Jag & Maja står & Njuter av vinsten mot Elin ;)     Moahahahah! 





Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 18:10

En film till er som jag har hört sagt att maja är en av de lätt ridna ponnys som gör allt man ber om :) Men hon är ju inte alltid det , denna är till er ;)


Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 17:18


  Du är min Ängel

 

Av Eline Snabb Sylsjö - 15 december 2011 17:15

  Just nu leder det till att ha kvar stubb manen. MEN Det är inte klart en ;)


Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards