snabben

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 12 december 2011 21:18

  Amanda Alm & Zanetti   Eline Snabb Sylsjö & No Mercy   Jag och Maja lunkar runt & Myser   Amanda & Zvante jobbar på länga stegen :)   Älskade lilla Ponny, att du kan betyda så mycket för mig! jag älskar dig värkligen. En sprallig super ponny!   Mandiz & Zvante   Maja bestämde sig för att busa lite med mig genom att börja bocka och skjuta rygg ;) så det var bara att hålla i sig och kämpa för att sitta kvar ;D     Foto: Therese Alm



Av Eline Snabb Sylsjö - 12 december 2011 17:25

igår var jag ute med Mandiz och red på ängen!

Det var så mysigt!!

Men Maja & Zanetti var SÅ busiga!

Maja bockade och sköt rygg och hopplade så högt det bara gick!!!

Och när Maja börjar lugna sig körde Zvante världens högsta bakut!!

 Det kändes som den gamla b-ponny tiden igen med Mandiz & ceylon Jag & Poppy ;')

Saknade vänner  



   Snabben & Mandiz       Majsen & Zvante :-)


Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards