snabben

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 november 2011 17:28

Måste bara dela med mig av en så sjukt bra film !


Har sett på den flera gånger och den är lika bra varje gång!

Filmen heter : Dreamer och är en inspererad av en Sann Historia!

budskapet i filmen är stort! man får värkligen känlor geno hela filmen!

  Den handlar om den otroligt duktiga galopp hästen sonadór som i ett lopp störtar mitt på banan och bryter fram benet, ägaren är en riktig snobb som varken bryr sig ocm människor eller djur, men häst tränren Ben tar med hästen hem med sin dotter. en halt häst är inget att ha, som inte ens kan stå. men med tiden jobbar dotter Cale upp förtroendet med sonadór, . den går inte att förklara riktigt men den är så fängslande!

Av Eline Snabb Sylsjö - 29 november 2011 13:44

 

 

Sitter hemma och är sjuk & hittar en film från min och Majas första tävling, Shit vad allt har gått fort!

 

Fick lite tårar i ögonen när jag såg det :') Har va Maja 13 & Jag var 12 tror jag :)

 

Dubbel vinst fick vi i alla fall ;)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards