snabben

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 november 2011 21:44

  (en snabb exempel bild med olika efekter)


Tävling på gång!

Nu gäller det att göra den snyggaste bilden på din en kompis eller någon annan häst!

så här gör du !

1. ta min lilla 'snabb bild' och lägg upp den på din blogg /bilddagbok/ facebook och länka bloggen :-)

2. gör bilden . ett par enkla redigerings program , www.Pizap.com eller www.picnik.com är enkla och bra redigerings program.

3. skicka bilden vi min mail och skriv en komentar här att du är med i tävlingen. min mail. snabbeline@hotmail.com


Pris är en länk till din blogg/bdb/fb och en redigerad bild av mig :-)


Lycka till !

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 november 2011 21:28

Tjenare blogg läsare!

ja ni blir fler o fler , de är super kul ! :D


Tänkte ha en liten blogg tävling! :D

Bästa redigerade bil den !! Man kan ha på sin egna häst, sköt häst, favorit häst, eller Maja kanske? :-)


Ska göra en bättre beskrivning om en liten stund ;) men håll er redo :-D

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 november 2011 17:58


Tack för hjälpen Ida Hjelm :-) var skilnad och något jag och Maja värkligen behövde! ;-) super nöjd!

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards