snabben

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 17 november 2011 21:43

Du är allt jag någonsin önskat ,

du är där när ingen ser mig,

du är där natten spökar,





 du är där när jag behöver en vän som mest. framtiden är vår.

För vad som en händer är det alltid du och jag  

   




Av Eline Snabb Sylsjö - 17 november 2011 20:47

JA knäppare ute ritter i mörktet kan de inte bli... jagade av små hundar ner i diken och alltsammans..

Maja fick en salt sten idag hon gillade den ;)) hehe

/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 17 november 2011 16:29

Hej :-)


Snart ska jag till stallet. ska rida ute idag, tror jag rider ute på cykel vägen idag. årkar inte rida på banan en dag till.... TRÖÖK!  


Men jag försöka hitta någon som vill hänga med till stockholm horse show om en vecka? Någon som vill ;P Haha !


Usch årkar inte mocka idag... men måste . suck. ska jag kanske göra ett litet video inlägg kanske.. eller ska jag skita i det? Ja du... Ska titta till birk men :)

 En bild på mig och Maja från första 2.a plaseringen i 90cm för ett år sedan :-) 

Av Eline Snabb Sylsjö - 17 november 2011 07:32

Hej vi hade problem med internett igår.. så kunde inte blogga


Red dressyr på maja gick faktiskt bra men hon kändes lite konstigt i galoppen ;-/ hmm men hon visar inget så hoppas det barar var något annat :) där imot blev min lilla shettis Birk Akut sjuk och bara föll ihop och kunde inte ställa sig upp fick vi upp han så bara la han sig ner .. kan ha varit förstoppning korsb.. tarmvred eller kolik ;/ Me n han blev bättre innan jag åkte . han står inne nu(shettisarna går på lösdrift)


/snabben

Birken :)  

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards