snabben

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 november 2011 19:51

Man kan prata om att få dö där man trivdes som bäst! Efter starten med 4 fel föll den fina hopp hästen Hickstead ihop på Banan och dog.

  

Vila i frid Hickstead

 

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 november 2011 17:04

Ja dagens rid pass vet jag inte om man kan förklara.?

Först var hon bara dryg och spände sig och bet fast bettet mellan tänderna.

Ställde henne lite och flytta övningar gjorde lite serpentiner och då gick hon ganska bra , sen började hon krångla med baken men det sket jag i hon får väl göra det då?!  hon var så FIN men endå då och då slutade hon ;-/ men vi körde med lite bommar efter ett tag ska börja jobba upp hennes bak muskler lite mer. och ja hon blir ju så lat när hon tycker att det blir drygt så det är väl igentligen bara bra endå att hon gör så på vissa av övningarna för jag vet ju då att hon får jobba. och så fick jag ont i armarna där jag brukar få när jag rider för Linda så det är ju ett pluss för då brukar det vara rätt.


Justde Linda & Ingrid kommer nog om någon vecka och hjälper mig. men just nu är jag inte så sugen på det som det gick idag, men får tänka att det är så mycket annat det går bra & Bättre med så någonstans kommer ju smällen! ;-)

Men det spelar ju ingenroll för blir alltid lika spänd o nevig när linda eller ingrid ser på så då brukar det inte gå så bra i början ;P Hahah, 


Imorgon ska jag och Maja iallafall ut och ha kul tillsammans! de kan vi behöva! Jobba upp lite kännsla igen! :)


Vi stall tjejer gjorde ett expriment idag med! Om alla sprang lika fort mot en box och igenom och vilka som kom ut utan att krocka ! ;D Skit kul!

Nu fick ni ett lååångt inlägg! 

/Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards