snabben

Alla inlägg under juli 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 juli 2011 09:15

Ja! Nu har o Linda gått och släppt ut alla hästarnA i hagen och fått i oss lite mat själva ;-) men bÅda två kände hur otroligt skönt det var att gå o lägga sig i sängen nu;D hahah ! Vi ska ut och bada med Kurt och Maja snart för det är så otroligt fint väder nu :-D. Skriver mer den och lite bilder från när vi släppte hästarna igår kommer ;-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 5 juli 2011 21:49

Hej!har det så jäädra bra här uppe!!Linda o Peter är här uppe med:-) starna är 5 stycken,, vi har Stot Toy som är 29 år c ponny valacken Pinto 30 år c ponny och min första kärlek ;) även Linda o hennes systers gamla super ponny som typ gjort allt ;D sen lindas häst caddie valack 8 som hon tävlar i hoppning och hon har haft han i ett halv år sen vintern och det går bra :-) Kurt lindas andra hästs som hon rider till och tävlar i hoppning ganska högt ;-) sen har vi Maja så klart som är lindas gamla super ponny som är min nu ;-)) idag började vi med att rida ut på Maja o kurt , fick prova en ny sadel med den låg inte så bra ,,, och nytt bett bäbis pelam ttyp;p vi red på lilla gatan/vägen sen ut i skogen på en grus väg och travade o galopps lite lugnt. Eller lugnt!? Maja var pigg som ett svin xD hahaha fy dan va jag satt o höll ;-D men kul var det sedan upp på en as bra gräs vag som hade börjat vuxit igen så den var as bra ,, ! Kom ut på "stora" vägen ;-) red tvärt över vägen in på en igen vuxen väg där det låg en massa stockar som var som stuts och kombinationer och lite så :-D var SÅÅ KUL!! hahah helt galet ! Saknat det så himla mycket hela året att va ute o busa med Linda o pollarna ;-)) komit tillbaka och börja med att bygga typ en 600 M hage som är så enorm!!!! Har varigt såå jobbig !!;0 sen släppte vi ut dem u den nu på kvällen och dom sprang och gjorde glädje skutt alla 5 ;D så ni är vi ganska slut här uppe men imon blire o bygga på med teräng hinder på åkern/ hagen som är ENORM!! hahah ja det blir nog inte så mycket under dagarna men lite nu på kvällarna hare bra då hörs vi sen!:-D

Av Eline Snabb Sylsjö - 4 juli 2011 11:05

Ja nu har vi komit iväg! Vi åkte vid 7.30 från stallet och åker snart ut på E45 vägen mot Östersund :-). Majs fick gå ut i ca 40 min innan vi åkte och bara lufta lite:-) lastningen har vi nu komit på att vi måste vara minst tre en som leder in en som ger godis och en som stänger luckan;-) vi satte fast henne lite och då sprang hon ut och pajade grimmskaftet. Som tur e har jag satt ett svagt som lätt lossar så ingen skada själv. Hon va lite grinig o få in sen men efter typ bara två gånger gick hon in och vi fick hjälp med rampen :-)) vi ska väl snart äta någon stans då jag redan ätit upp alla mackor ;P heheheh

Av Eline Snabb Sylsjö - 4 juli 2011 11:05

Ja nu har vi komit iväg! Vi åkte vid 7.30 från stallet och åker snart ut på E45 vägen mot Östersund :-). Majs fick gå ut i ca 40 min innan vi åkte och bara lufta lite:-) lastningen har vi nu komit på att vi måste vara minst tre en som leder in en som ger godis och en som stänger luckan;-) vi satte fast henne lite och då sprang hon ut och pajade grimmskaftet. Som tur e har jag satt ett svagt som lätt lossar så ingen skada själv. Hon va lite grinig o få in sen men efter typ bara två gånger gick hon in och vi fick hjälp med rampen :-)) vi ska väl snart äta någon stans då jag redan ätit upp alla mackor ;P heheheh

Av Eline Snabb Sylsjö - 4 juli 2011 05:31

Tjja!

Nu står jag och värmer min Oboy till frukost och lysnar på radio.. Tidernas bästa rock! Går igenom huset en gång till ;-) Snart åker vi... känns lite knäppt typ om man kan utrycka sig så ;P men nu måste jag skynda mig ;D  

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 22:26

Nu är nästan allt på plats.. Transporten på gården väskorna klaraponnyn ren (nästan hon rulade sg efter badet-.- ) Sagt hejdå till alla vänner osv...

Ska bli så skönt att dra från falun nu..! det är DAGS! ;)

Packapacka packat har jag gjort nu.. hoppas jag inte glömt någonting...

vi drar vid ca 6-8 imorgon som vi planerat nu..

     

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 16:20

Så sjukt fin låt och filmen är så bra gjord! ;-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 16:05

  I Transporten är det vi snackar om ;)

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards