snabben

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 22:26

Nu är nästan allt på plats.. Transporten på gården väskorna klaraponnyn ren (nästan hon rulade sg efter badet-.- ) Sagt hejdå till alla vänner osv...

Ska bli så skönt att dra från falun nu..! det är DAGS! ;)

Packapacka packat har jag gjort nu.. hoppas jag inte glömt någonting...

vi drar vid ca 6-8 imorgon som vi planerat nu..

     

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 16:20

Så sjukt fin låt och filmen är så bra gjord! ;-)

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 16:05

  I Transporten är det vi snackar om ;)

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 juli 2011 14:25

Hoo! 

HEt slut är jag nu ;D Håller på och packar för FULLT! 

Att man har så mycket grejjor är såå sjukt!!! Hahahah men allt gammalt kommer med det å! ;-)  Schbraks tvättas och garderoben är tom typ!

Imorgon vid 7 åker bil och transport häst & ryttare iväg mot LIT!!   

Och dess utom är det MAJAS FÖDELSEDAG!!!  Min 'lilla' Tjej blir 15 år :-D det kan man inte tro!? ;-D Så hon ska få färskt gräs på transport resan som kommer bli ca 7-8 timmar i bil ;-/ Usch vad lågnt :P! Men det är Klart värt det!                                      ska snart iväg till stallet och grejja med det sista där med Lassa in fodret osv...        Och det blir nog en massa uppdatering imorgon på bil färden osv , jag skriver mer ikväll hare gött! :-D
































Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards