snabben

Alla inlägg under februari 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 februari 2012 10:42


Har några små filmer från träningen igår, kolla :)


 Travade & skrittade av barbacka ;)  

 

No Mercy <3


/Snabben   

Av Eline Snabb Sylsjö - 13 februari 2012 09:40

Hej på er!

nu har jag inte bloggat på hur länge som helst! Usch har varit en så stressig vecka!! 

Men idag kom smällen, så är hemma i feber idag....  Men bra är de för er då jag kan göra en massa inlägg och roliga klipp idag ;D


Börjar väl att lägga ut lite fina bilder Som mandis tog på mig & Maja för någon vecka sedan ;)

  Ibland är man bra snygg!   Älskade Ponny    

Foto: Amanda Alm 


/snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 februari 2012 08:58

Hittade en film från Min & Poppys gamla tävlings tid.. Kul att se faktiskt ;) den lilla skit ponnyn ;D


Av Eline Snabb Sylsjö - 10 februari 2012 22:57

tog en tur ut på barn vallen på maja idag och galoperade lös henne för första gången på länge. var härligt!

Känslan att leva.

Älskar henne så .  Jag tror inte ja skulle klara mitt liv utan den hästen! konstigt hur en personlig het kan ändra livet.


/Snabben  

Av Eline Snabb Sylsjö - 8 februari 2012 22:30

Julia;

söta maja!!

lite avensjuk på grimman och luvan bara!!!!!!!!!


Svar: Hahha aa söt men livsfarlig! ja! de är så sjukt bra! :-)


/snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 februari 2012 21:38

Maja gick as bra igår! eller hon var bara drygg och hettsig i början men i slutet av passet gick hon som en ängel!

Älskar den ponyn så grymt mycket så jag nästan dör! Tränade henne på galopp volten i låg form mycket halter och rätt fattningar ;) Och hon blir bara duktigare o duktigare, och i helgen så tar jag fram första hindret igen ;)

Men tog en massa bilder på min fina ponnie ;) Idag hade julia henne en dag till, har ingen tid nu när vi har utbytes studenterna är här ;) 

       

HOn fick ha sin fina sverige luva på sig igår ;) Sen stod jag o myste med henne i 20 minuter och bara gosade ;)


/Snabben 

Av Eline Snabb Sylsjö - 3 februari 2012 17:16

Idag bestämde jag mig för att rida ut, trots kylan på nästan 20 - grader!

Härligt & Fint var det! Maja var pigg o glad och vi hade rätt kul! Travade runt på barkstigarna och ställde och flyttade hit och dit ;) Sen tog vi en förlängd galopp på grus vägen hem mot stallet igen ;) Sen red jag en stund på tora hopp banan som är täckt av snö ;) Men de har blogat ett varv runt så där travade & Galoperade vi runt & Gjorde volter och gjorde avslapnings övningar! ;) Ibland har man tur med vädret! ;P Hahah !

Tog inga biler tyvärr, hade inte med mig kameran eller mobilen ut ;/

så ni får en annan härlig vinter bild ;)

/Snabben  

Av Eline Snabb Sylsjö - 2 februari 2012 22:12

Första tiden jag hade Maja här hemma i falun och skulle longera henne sprang hon inte ens runt.. Hon hoppade på , över , förbi & tvärs över en vad man en gjorde! HELT HOPPLÖS! 

Och idag 1 år och 6 månader senare så går hon utan att ens bry sig i lugn trav med huvet nere ch lysnar på vart ända ljud eller rörelse ! Helt sjukt så bra hon har blivigt! Är så nöjd med henne och över att kunna skryta att den snygga lilla elaka ponnyn med snett huvud är min ;-)

/Snabben

   

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards