snabben

Alla inlägg under februari 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 februari 2012 13:20

Den här filmen gjorde jag för typ ett år sedan.. 

Och ja de har blivit lite skillnad ;) 

/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 22 februari 2012 11:34

De här ridhanskarna från Hööks är nog de värsta jag veet att rida i !

Jag får oftast skavsår av dem och de sitter inte bra på handen utan åker bara runt..!

och inte speciellt praktiska om du ska knäppa upp spännen osv...

Så De får en DISS !



 

 

 

Ejendals / Tegera rid hanskar är super bra! Luffiga och sköna på sommaren men blir inte svin kalla på vintern heller! Sitter bra på handen vid alla fingrar och de går att spänna olika hårt vid handleden.   Och man behöver inte ta av dem om man behöver spänna om tränset eller täcket! Jag använder de året runt som ridhanskar och har andra tegera hanskar i stallet som finns i massa andra bra modeller och storloekar :)             

 

Så De får en fet HISS!



(:Kom ihåg att det här är mina egna åsikter och ingen annans :)


/Snabben





















Av Eline Snabb Sylsjö - 21 februari 2012 09:18

Blir en hemma dag för mig i feber igen... Så inget stall för min del idag tyvärr..

Ida åker och tar hand om Maja idag ;) 

Ida kommer antagligen börja ta Maja på tisdagar framöver :) Tror jag har någon film på när hon red maja första gången jag kan lägga upp :) 

Ska själv sitta hemma och planera tävlings terminen :) Om 2 veckor tror jag de är dags! :D

Maja är ju på topp nu, känner på mig att de kommer gå hur bra som helst i år ! ;-)

 ja de var ett tag sedan och Maja var väl inte helt schyst på filmen men ;)


/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 februari 2012 19:43

   Härliga sommar bilder            /Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 februari 2012 19:32

Vad är det för pogram på klubbtävlingen??????

märke 1 eller 2 ??????


Svar: Jag vet att klassen under mig är märke 2 :-) Så Märke 2 :)


/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 20 februari 2012 13:13

Ja så roligt! jag har blivit sjuk igen..!

Var hos majsen i morse och kollade till henne innan ja åkte till skolan och när jag kom dit blev jag dålig..

Så nu sitter jag här hemma igen..


Maja har gått så bra de sista veckorna.!

Känns som om efter ett år av oflyt kanske det vänder..! (pepp pepp ta i trä)


var ute och gick med henne här om dagen , så härligt att bara va ute o röra på sig :)

Vi gick runt i skogen lite och kollade ut på isen där det var tävlingar, men Maja tyckte nog de var läskigt med alla skrisko åkare ;)

En bild jag tog när vi var ute och gick :)

 

/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 19 februari 2012 18:52

Hej! Förlåt att jag intr har skrivit.. Har haft fullt upp!Maja går skit bra! Hoppade igår och hon var skit duktig! Fanny omne var där o fotade så bilder kommer upp någong gång o veckan :-)Och red henne på ängen idag och en liten stund på stora banan :-)Längre inlägg kommer ikväll eller imorgon :)Kram kram

Av Eline Snabb Sylsjö - 18 februari 2012 12:11

Ja , jag är lite tidsoptimist ;)

Så medans jag var ute och red så svängde jag in och hämtade lite saker jag glömt där -;)

Heheheh.... Pappa passade på att ta ett passande kort ;)

/Snabben  

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards