snabben

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Sur....

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 juli 2011 12:45

Mm igår satt jag och skrev ett as lång inlägg med en massa bilder osvv... Och precis nät jag tryckt spara då la datan av ....! Så aa suck säger ja på det ... Åå man blir då dur när sådant händer!! Jaja får väl skriva om det ,,, men inte nu! Kan kort fatta allt! Ja Linda red ut på Kurt o Maja red en lång bit in i skogen hittade en stock vi hoppade :-) sen skulle hon ut me caddie och då fick ja följa med på gamle Pinto:D ååå älskar den ponny! Han va as pigg! Kan inte tänka att han är 30 år?!;P hoppade på bak benen och var allment galen ;)) hahaha bilder och kanske lite film kommer från det sen :-) Lördag: Linda hoppade Kurt och jag red lite på Maja medans och hjälpte Linda höja osv gick bra för dem till slut :-) ee sen hjälpte Linda mig o hoppa Maja och det känns SÅ MYK bättre en i torsdags !! Aa på då länge har det kännts så konstigt o fel o nu vet ju jag var det va !!! ;') så skönt att vi / jag kan börja träna bort det som ät fel! Juste ramlade v i kombinationen ;D haha belv ett stort språng över och i landningen tappade jag balansen totalt o ramlade va ;)) haah var 4 gången på Maja ;-) men det gick as bra . Hoppade 110 på ett smalt räcke fick och det gick som på en dans hela tiden ;)) eller vi fick ett stop men de var så myk mitt fel så det gilla fan inte ;D hahah ! O så kämpade vi oss över 123 cm i kombinationen men bara oxern va så hög :-) sen var det den andre gamlingens tur o röra på sig Toy! Hon som är så bråkig o förjävlig drar o springer över en hela tiden var man tvungen o vara så OERHÖRT LÄTT På i handen och sätet !? Trodde jag inte!! Aa skulle fota Linda som hoppade caddie då så tog av henne alla saker så fick Jon gå lös inne på var bana/hage så jag kunde fota, blev br foton och Linda hoppade 150 cm med Caddie! Impad,? JA!!Sen skulle ja fånga Toy och det gick ju så klart inte, så vi hade lite strid för deras as stora gräs hage är ju bredvid och där kom Pinto o Kurt o då hoppade jag upp på Pinto som gick lös i hagen bara för o mysa lite :-) Linda gick iväg me caddie o Kurt gick bort till Maja o Pinto o Toy lunkade på olika sidor av staketet men WOW så stack gamle Pinto med mig i full galopp över de två åkrarna dom e har som hage!! Hahahah!!! Och jag sitter o skrik skrattar !!! Hahaha jag var liv rädd att han skulle typ tvär stanna så jag skulle flyga av xd hahahah!! Sååå kul ! Linda fick lite bilder på det till o med:D de kommer sen :-) aa de va väll de :-) Idag ska Maja få vila men ska sitta o puttas allt idag tror jag :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eline Snabb Sylsjö - 11 april 2012 11:29


Tänkte börja med lite ''veckans tipps'' osv.. :) hoppas ni tycker det kan va kul ! :)   Är Din Ponny/Häst rädd för Musiken på tävling eller träningar?   Då har jag ett tipps! När du rider, Inne, ute eller i skogen ha en Mobil eller MP3 i ...

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 april 2012 16:17

Grattis Älskade Polle Pinto! Nu är du fyllda 31 år, och pigg som ett föl!  Puss och kram!    En bild från i sommras!(30år)   /Snabben    ...

Av Eline Snabb Sylsjö - 10 april 2012 15:44


Eter en hel vecka om det inte är mer så funkar det! Hon lyssnar på mig igen! Red i ridhuset idag pga så dåligt väder! Först så började hon backa och hoppa runt och små stegra men jobbade vidare började trav jobbade henne och hon började balanse...

Av Eline Snabb Sylsjö - 9 april 2012 09:39

Hej! Har värkligen inte varit på humör för att blogga senasste dagarna.. Så här är det. Det går inte bra med maja alls just nu och de är ju såklart mitt fel. jag har så mycket att göra i skolan hemma osv så jag blir bara spänd och irriterad när...

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards