snabben

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 mars 2012 21:47

På eftermidagen så kom pappa och sa att gräs klipparen va trasig 

så jag gick till stallet och hämtade Majsen ;) Så hon har stått och betat på gården idag hemma hos oss i några timmar ;)

Skit mysigt! Stod och borstade henne i säkert 2 timmar och bara pyslade! 

Älskade ponny! 

Sen kom min vän Maja Ekebjär hem till mig och vi tog sedan en cykel tur med Hästen tillbaka till stallet ;)

   

/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 25 mars 2012 21:40

Idag så tog jag på Maja sadel träns och lonsker linan och gick ut på stora banan.

Och de tog inte lång tid innan hon var i luften och sparka bockade stegra och tok sprang!

Helt otroligt vad allt vände fort! Inte halt alls! SKÖNT!

Så imorgon tänkte jag sitta upp och skritt jobba henne lite och kanske trava några steg :)

Maja har också tagit premier rullning i geggan...

 

Knäppa skit ponny...;)  

/Snabben

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards