snabben

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 14 januari 2012 15:34

Ja idag höll jag lektion för julia på hennes nya ponny som jag trode var en katastrof!

Men  idag visade det feta lilla russet vad han kunde! Är så stolt tränare till Julia! 

Började med en liten bom på volt så julias been gick nästan av så mycket fick jobba! 

Sen lite kryss och socker bit sen la jag upp en oxer & och bredvid ett räcke på 80 sedan oxer på 110cm,

så att hon skulle tycka recket såg litet ut! Baron har bara vägrat mycket med andra ryttare på 70-80...

men Julia och baron FLÖG ÖVER 1 meter som om det inte vore någonting!! SHIT! häste kan hoppa! Och Julia har med slit lärt sig rida som en riktig liten ponny ryttare! Är så stolt!


Majs haltade inte idag men var lite ojämn så hon fick vila :) Hon är nog bra imorgon :)


Ska vara hemma hos Julia ikväll med hon och hennes lillebror :) Blir skoj!


Kram Snabben

 Gamal bild på mig & Maja  

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards