snabben

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 januari 2012 18:22

Tja! 

Dag i stallet då. skönt att va hemma! 

Dagen spenderades mest med Linnea & Sofia! Mandiz va där med :)

red Maja hon gick bra lite slö men hon vaknade efter en liten stund! 

Kollade på när sosso & Linnea red Fatima & Hennesy , tog lite bilder! 

Sen myste vi runt o så i stallet haft en så skön dag ! 

   Fatima & Linnea,  Nedan Sofia & Hennesy!     

Mina Älsklingar Sofia Mandiz & Linnea!  Älskar er mest tjejer!!



 

/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 januari 2012 10:48

Hemma i Falun mitt i natten men lika glada är vi för det!   


/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 6 januari 2012 10:30

Ja nu är jag hemma från veckan i västerås /Enköping!

Och jag har fått med mig en Massa hem!! Mest träningsvärk men mycket ny kunskap med!

Har varit grymt roligt!

räknat ut att jag har mockat 137 boxar på 7 dagar .. packat säkert dubelt så många höpåsar och fyllt på lika många vatten hinkar! Men har haft det  så kul med alla där i huset!Här är Femman ! en av arnolds hästar, red henne i måndags eller tisdas tror jag det var:) super snäll men dock lite ovant att rida storhäst ;)

 

Här är Babe!

Snacka om att leva upp till namnet! Hon är en sådan gulle gris så fort hon får chansen så står hon med huvet i ens ansikte o gullar ;) så fin!

  Hät står Maja utanför sin box efter träningen för Arnold! vi var helt slut båda två! men det var så sjukt bra o lärorikt! och supernöjda var vi med!

 

Här är Fia , en häst jag blev helt kär i ! Hon liksom smyger o gosar sig fram och är så sjukt undebar ! Kunde stå o mysa med henne i typ 15 min och bara kramas ! Nej en helt underbar häst! fin var hon också och snäll! :-)

  

 Maja blev hel klippt också ;) hon blev super fin!       

 Ja sedan bar det bara iväg hem till Falun !    


Har varit en sjjukt rolig vecka som jag kommer minnas länge! 

/Snabben



Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards