snabben

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Eline Snabb Sylsjö - 1 april 2012 21:12

 

Ja de är det ända jag behöver säga va?

Vem behöver?


/Snabben

Av Eline Snabb Sylsjö - 1 april 2012 20:56

Ja det är det idag !

Åkte till stallet i förmiddags och mockade fixade och städade lite :)

Väntade på att Maja Ekebjär (Nära vän, ridigt maja lite förut)

Skulle komma och prova rida en häst i stallet som heter Kiss Me :) Oxå en av stall tjejernas ponnys :)

vi red väl kanske 40-50 minuter i ridhuset :) Maja var rätt dryg idag.. hon var svin stark och pigg! Men hon har ju inte fått röra sig och ta ut på gångarterna på 3 veckor så jag har viss förståelse för det ;) Hahah..!

Efter det åkte jag faktiskt hem och la mig och slumrade och såg på film och låg så bra där så jag glömde nästan att blogga !!

Tog lite bilder idag på mig och Maja

   

Inte så bra bilder :/ men de får väl duga!

/Snabben

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Jag heter Eline Men har i alla år kallats för SNABBEN!
Jag har ridigt i hela mitt 14 åriga liv. Jag gillar utmaningar och tvekar aldrig!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggaste häst färgen?
 Fux
 Brun
 Vit
 Mörk Brun
 Grå
 Svart
 Skimmel
 Gul
 Skäck

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards